MARKETING BEZ GRANICA

Bandić dao partneru Sanje Duggan da postavlja reklame na koševe za smeće

05.03.2013 u 09:24

Bionic
Reading

Milan Bandić, gradonačelnik Zagreba, potpisao je Ugovor o darovanju s tvrtkom Dobra reklama prema kojem će navedena darovati Gradu 700 koševa za smeće, a zauzvrat će se u narednih 15 godina na njima moći oglašavati. Zanimljivo da se Dobra reklama ovim poslom nikad nije bavila, nema web stranice, a prihodi joj otkad je osnovana 2010. godine iznose nula kuna, dok su rashodi na 40 tisuća kuna

Posao vrijedan 997.500,00 kuna tek je prva faza jer Dobra reklama ima namjeru, doznajemo u Gradskoj upravi, postaviti do ožujka 2014. još 1.400 koševa po cijelom Zagrebu. Bude li njihova cijena kao sada, 1.425 kuna po komadu, dolazimo iznosa od 2,99 milijuna kuna

Cijene koševa za smeće

Na cijelom području grada Zagreba postavljeno je 3.500 košara za otpatke,čiji je vlasnik Grad Zagreb. Svake gdone ZGH, Podružnica Čistoća, ugovara s Gradom Zagrebom njihovo pražnjenje iodržavanje. Nabavne cijene zelenih koševa, kažu nam u ZGH, kupljenih preko javnognatječaja je bile su - samostojeća košara cijena 360 kuna, uložaksamostojeće košarice 166 kuna, betonska postolja samostojećih košarica75 kuna, i sve to bez PDV-a. Cijena velikih košara s pijeskom koje supostavljene na Jelačić placi iznosi oko 1.500 kuna.

Nove košare bit će, kažu nam u Čistoći, postavljene u prvoj fazi u užem centru grada, pješačkim zonama te na tramvajskim i autobusnim stajalištima.

Iako u podružnici Zagrebačkog holdinga (ZGH) navode kako Zagrebu ne nedostaje koševa za smeće, jer ih je na području Grada postavljeno 3.500, napominju kako će nove košare zamijeniti dio postojećih te da su oni samo zaduženi za njihovo pražnjenje.

'Sve košare koje postavi Dobra reklama, ista je u obvezi održavati tijekom trajanja ugovora, tako nam je preneseno, što uključuje redovno održavanje, premještanje, zamjenu oštećenih i nestalih. Čistoća sudjeluje samo s pražnjenjem košarica prema rasporedu i dinamici koja je dio godišnjeg ugovora s Gradom kao i do sada', kazao nam je Branimir Valašek, direktor Čistoće.


U Čistoći ne znaju kako koševi izgledaju


Davor Jelavić
, pročelnik gradskog Ureda pod koji spadaju komunalni poslovi, kaže, da su se na ovaj potez odlučili jer će ''Čistoća' uštedjeti u nabavi košara'. Upitan planira li u budćnosti omogućiti i postavljanje reklama na kontejnere navodi da kada bi se javio netko tko bi ih darovao kako bi Grad tu opciju uzeo u razmatranje.

Premda bi bilo logično da znaju kako će izgledati novi koševi za smeće, u Čistoći s tim nisu upoznati jer Dobra reklama nije dostavila konačni uzorak košare i dodaju ih nije ni počela postavljati početkom ožujka kao što je najavila.


Poduzetnici, misice, manekenke i brat premijera Milanovića


Vlasnici Dobre reklame su Gojko Šečković, brat Milana Šečkovića, bivšeg vlasnika licence za Miss Hrvatske, i Igor Maksimiljanović, građevinski poduzetnik koji s Krešimirom Milanovićem, bratom premijera Zorana, vodi tvrtku Modestus, a u javnosti je poznat i kao partner poduzetnice i bivše manekenke Sanje Duggan.

'Ne spadam u poduzetnike većeg kalibra, pa mislim da javnost ne bi trebali zanimati moji poslovi makar su s Gradom', poručio nam je Maksimiljanović dodavši da će koševe postaviti krajem travnja ili početkom svibnja.

Podsjetimo, gradonačelnik, koji je prije sedam godina zabranio reklamiranje na željezničkim nadvožnjacima, uz obrazloženje da to nagrđuje Grad, prošlog ljeta je izmjenama Pravilnika o postavljanju reklamnih panoa preko noći omogućio, uz davanje suglasnosti, da mala, relativno nepoznata tvrtka Frka plus dobije posao s reklamnim panoima na 22 nadvožnjaka u gradu, o čemu je tportal.hr već pisao.

Nekoliko tjedana nakon priče s nadvožnjacima, stiže, slučajno ili ne, reklamiranje na koševima za smeće.


U 'bolje sutra' uz doručak iz koša za smeće


Je li Bandić na taj način osigurao da nam se uoči izbora, pod povoljnim uvjetima, počne smiješiti i s koševa za smeće ili je riječ o želji da se uštedi na kupovini istih i zaradi koja kuna za gradski proračun, makar to izgledalo žalosno, tek ćemo vidjeti.

No da je riječ o dobrom mjestu za reklamiranje, posebno političara, nema dvojbe s obzirom na to koliko ljudi danas kopa smeću, pa je primijećenost reklama na kantama zajamčena.