sankcije

Američki sud blokirao više mrežnih stranica iranskih državnih glasila

  • Autor: V. B./Hina
  • Zadnja izmjena 22.06.2021 23:14
  • Objavljeno 22.06.2021 u 23:14
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Robert Daly / Caia Image / Profimedia

Sjedinjene Države u utorak su zapriječile pristup mrežnim stranicama više iranskih državnih glasila na kojima je osvanula poruka da ih je "blokirala američka vlada".

Web stranice informativne mreže na arapskom Al-Alama i na engleskom Press TV-a te mreže Al-Masirana jemenskih pobunjenika hutista objavile su istu poruku o tome da je njihova domena blokirana u okviru američkih sankcija.

Na poruci se vidi žig savezne policije i ministarstva trgovine.

Državna televizija Irib osudila je blokadu "medija koji razotkrivaju zločine američkih saveznika u regiji".

"Premda demokratska vlada SAD-a tvrdi da podupire slobodu govora, ona u praksi zatvara glasila tako što podupire" Izrael i Saudijsku Arabiju, dvoje povijesnih saveznika Washingtona na Bliskom istoku, dodao je Irib na svojoj mrežnoj stranici.

Iranska televizija je objavila da su blokirane i mreže Al-Allah, palestinska Al-Youm, Naba i Al-Kawthar te mrežna stranica jemenskih pobunjenika hutista Al-Masirah i bahrejnska oporbena televizija LuaLua TV.

U Bahrejnu je stacionirana američka 5. flota i ta je zemlja normalizirala svoje veze s Izraelom.

I agencija Fars, bliska iranskim ultrakonzervativcima, osudila je "očito kršenje slobode govora".

Iran je pod nizom američkih gospodarskih sankcija zbog svog programa obogaćivanja uranija za koji Washington sumnja da ima vojnu svrhu. Islamsku Republiku ujedno optužuje za kršenje ljudskih prava i za potporu terorizmu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!