UPS

Yahoo se narugao Googleu, pa se ispričao

27.01.2014 u 09:24

Bionic
Reading

Google se ispričao korisnicima zbog toga što su Gmail i drugi servisi bili nedostupni prošlog petka, a Yahoo zato što se Googleu rugao zbog toga na Twitteru

Koristite li Gmail, Google+, Calendar i GDocs, vjerojatno ste i sami primijetili kako se do tih servisa nije moglo doći barem pola sata. Niste sami - oko 42 milijuna korisnika ispad je osjetilo gotovo sat vremena.

Nakon što su riješili problem, iz Googlea su se oglasili isprikom te obećali kako će uskoro pokušati popraviti vrijeme reakcije, ali i pojačati sustav provjere i nadzora, kako se ovakvi ispadi više ne bi događali.


Krivcem je proglašen bug u jednom od internih sustava, koji je kreirao pogrešnu konfiguraciju, a koja je uspjela naći put izvan Googleove mreže do korisnika u 15 minuta.

Za dvadesetak minuta problem se riješio sam od sebe još dok su ga Googleovi inženjeri pokušavali staviti pod kontrolu. Ipak, trebalo je proći još neko vrijeme prije no što su svi servisi proradili.

Nevolju velikog rivala iskoristili su u Yahoou, narugavši im se na Twitteru. Ubrzo su shvatili kako to nije u redu, pa su objavili i ispriku:

'Ranije smo objavili twit koji je bio posljedica loše procjene, pa je obrisan. Ispričavamo se timovima @Google i @Gmail.'

Moguće je da su se sjetili nedavnih vlastitih problema sa servisom za webmail, piše Tech Times, ali i da je njihova sadašnja šefica Marissa Mayer na tu poziciju došla upravo iz diva u Mountain Viewu.