PROMJENA STRATEGIJE

Yahoo će prodavati Googleove oglase

07.02.2013 u 11:49

Bionic
Reading

Nastojeći doći do više prihoda od oglašavanja, šefica Yahooa Marissa Mayer potražila je pomoć bivših poslodavaca

Yahoo će početi koristiti Googleove usluge AdSense i AdMob. S tvrtkom iz Mountain Viewa potpisali su globalni ugovor o kontekstualnom oglašavanju koji ne isključuje mogućnost suradnje s drugima.

Oglasi će se pojavljivati na sajtovima Yahooa vezanim uz financije, vijesti, sport i automobile, a posjetitelji vjerojatno neće primijetiti neku veliku razliku. Nije poznato koliki će dio prihoda Google zadržati za sebe.

Google slične oglase već objavljuje na tisućama sajtova, na čemu je - između ostalog - izgradio svoj sadašnji dominantni položaj na području internetskog oglašavanja. Trenutno drži udio od 18 posto sa 17,7 milijardi dolara (gotovo 105 milijardi kuna) prihoda.

Yahoo se već godinama muči s privlačenjem oglašivača, unatoč tome što se na internetsko oglašavanje troši sve više. Zasad drži udio od osam posto.

Mayer želi da posjetitelji provode više vremena na Yahooovim najvećim sajtovima. Umjesto upuštanja u skupe pothvate poput gradnje društvene mreže ili vlastitog pametnog telefona, radije bi radila s partnerima poput Googlea, Applea i Facebooka.

Prije no što je zasjela na čelo Yahooa, u Googleu je provela 13 godina, pa nije čudno što je prvo partnerstvo sklopila upravo s njima. No bilo je već glasina i o partnerstvu s Facebookom