prava potrošača

WhatsApp opet na udaru kritika: 'Ovo je neprimjeren pritisak'

  • Autor: Bi. S. / Hina
  • Zadnja izmjena 12.07.2021 11:10
  • Objavljeno 12.07.2021 u 11:09
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Friedrich Stark / Alamy / Alamy / Profimedia

Europske organizacije za zaštitu privatnosti i prava potrošača požalile su se Europskoj komisiji na ažurirane WhatsAppove odredbe o zaštiti privatnosti, tvrdeći da je kompanija nejasnim obavijestima korisnicima prekršila europske propise

WhatsApp uveo je u siječnju nove odredbe o zaštiti privatnosti koje kompanijama omogućuju da dio korisničkih podataka dijele s Facebookom i drugim članicama grupe, podsjeća Reuters.

Izmjene omogućuju korisnicima komunikaciju s tvrtkama i ne odnose se na privatnu komunikaciju, tvrdili su u WhatsAppu.

Europska organizacija potrošača (BEUC) i osam njezinih članova kritizirali su promjene i podnijeli žalbe Europskoj komisiji i Europskoj mreži potrošačkih tijela, tvrdeći da WhatsApp nepravedno podvrgava pritisku korisnike, tražeći od njih da prihvate nove odredbe.

"Sadržaj tih obavijesti, njihova priroda, tajming i ponavljanje stvaraju nije jednostavnim i razumljivim jezikom objasnio prirodu promjena i narušavaju njihovu slobodu izbora i zato predstavljaju kršenje direktive EU-a o nepoštenoj trgovinskoj praksi", stoji u zajedničkom priopćenju.

"WhatsApp nije jednostavnim i razumljivim jezikom objasnio prirodu promjena... Dvosmislenost predstavlja kršenje zakona EU-a o zaštiti potrošača, koji kompanije obavezuje na jasne i transparentne uvjete ugovora i komercijalnu komunikaciju," rekli su.

Skupine su pozvale europsku mrežu regulatora za zaštitu potrošača i europske regulatore za zaštitu podataka da surađuju na rješavanju problema sa zaštitom privatnosti i prava potrošača.

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!