PRIVREMENO ILI TRAJNO?

WhatsApp ipak bez velike promjene koja se dugo najavljivala?

17.01.2020 u 10:35

Bionic
Reading

Nastojanja da se u popularnoj aplikaciji počnu prikazivati oglasi stavljena su na led a tim koji se time bavio rasformiran je

Kako piše Wall Street Journal, u Facebooku su odustali od plana prema kojem su u aplikaciji WhatsApp trebali početi prikazivati oglase. Tim koji je bio zadužen za pronalazak najboljeg načina integriranja oglasa u tu aplikaciju navodno je raspušten, a njihov dosadašnji rad uklonjen je iz računalnog koda.

Najava uvođenja oglasa u WhatsApp stigla je 2018. godine. Tada je bilo navedeno kako će oglasi biti prikazivani u sklopu značajke Status, kako bi služili kao primarni način monetizacije WhatsAppa.

TEHNO PREGLED

Pogledajte najzanimljivije laptope s CES-a 2020!

Pogledaj galeriju

To je bio jedan od glavnih razloga zašto su osnivači te aplikacije odlučili napustiti tvrtku. Još 2012. su oglase nazvali 'vrijeđanjem inteligencije korisnika' i ustvrdili kako žele napraviti nešto što neće završiti kao tek još jedna platforma za oglašavanje.

Jan Koum iz WhatsAppa je otišao 2018. godine, nekoliko mjeseci prije no što je iz Facebooka stigla najava kako namjeravaju staviti oglase u značajku Status. Drugi suosnivač Brian Acton napustio je tvrtku godinu dana prije Kouma, nakon što je buknuo skandal s tvrtkom Cambridge Analytica, uz tvit #deletefacebook.

Zasad nije jasno namjeravaju li u Facebooku u potpunosti odustati od oglašavanja u WhatsAppu, ali ta su nastojanja zasad blokirana. Fokus je, čini se, prebačen na razvoj značajki namijenjenih poslovnim korisnicima, piše Engadget.