nakon eksplozivnog rasta

Što se to događa s tehnološkim gigantima? Zuckerbergova Meta neće zapošljavati nove ljude, a znakovita je i poruka zaposlenicima

  • Autor: I.V./Hina
  • Zadnja izmjena 30.09.2022 10:10
  • Objavljeno 30.09.2022 u 10:10
Metaverzum i Facebook

Metaverzum i Facebook

Izvor: Profimedia / Autor: mundissima / Alamy / Alamy / Profimedia / Diggzy /Jesal / Shutterstock Editorial / Profimedia

Nakon što je tvrtka Meta, još uvijek poznatija pod imenom Facebook, cijelo desetljeće imala eksplozivan rast, sada se planira smanjiti. Mark Zuckerberg, izvršni direktor tvrtke, najavio je restrukturiranje timova i tzv. zamrzavanje zapošljavanja

Tvrtka Meta planira smanjiti troškove na gotovo svim razinama kompanije. Posljednjih mjeseci fokus poslovanja bio im je stvaranje svog metaverzuma koji počiva na VR-u. Ruku na srce, Meta nije jedina tehnološka tvrtka koja trenutačno smanjuje broj zaposlenih, ali zamrzavanje zapošljavanja indikator je da roditeljska tvrtka Facebooka, Instagrama i WhatsAppa trenutačno ima svojevrsnih problema.

I dok mnoge tehnološke tvrtke čak zatvaraju svoje vrata jer živimo u ekonomski izrazito teškim i neizvjesnim vremenima, Meta se suočava s problemima u oglašivačkom dijelu poslovanja, ponajviše zbog promjene pravila privatnosti u iOS-u koje je Apple implementirao prošle godine, piše Bloomberg, prenosi Techcrunch.

Mark Zuckerberg još je u srpnju rekao da kompaniju čekaju teška vremena s obzirom na to da se može očekivati recesija te je slijedom toga nužno zamrzavanje zapošljavanja. Meta je već djelomično prestala zapošljavati unutar određenih dijelova tvrtke, ali sveopće zamrzavanje predstavlja potpuno novu eru u poslovanju ove kompanije.

'Kad stvari sagledamo kakve one jesu, vjerojatno je hrpa ljudi u ovoj tvrtki koji ne bi trebali biti ovdje', rekao je Zuckerberg na internom sastanku tvrtke te dodao da mu je potpuno u redu ako ljudi sami dadu otkaze jer im više ne odgovara posao u Meti.

  • +11
  • +8

Mark Zuckerberg

Izvor: Profimedia / Autor: Chris Ratcliffe / PA Images / Profimedia

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!