svemirska istraživanja

Prve slike crne rupe, egzoplaneti na kojima bi se moglo živjeti i došljaci iz svemira: Ovo su najveća otkrića posljednjeg desetljeća

19/19

Ovo je planet najsličniji Zemlji

NASA-ini znanstvenici otkrili su i egzoplanet koji bi mogao biti naša najbolja oklada za pronalazak izvanzemaljskog života izvan našeg Sunčevog sustava. U rujnu su znanstvenici objavili da su prvi put otkrili vodenu paru na potencijalno naseljenom planetu. Planet K2-18b je superzemlja koja orbitira oko zvijezde crvenog patuljaka udaljenog 110 svjetlosnih godina. NASA-in lovac na planete, planetarni teleskop Kepler, otkrio je K2-18b još 2015., tri godine prije nego što je teleskop ugašen. Tijekom svoje devetogodišnje misije Kepler je otkrio više od 2500 egzoplaneta. Ali K2-18b je jedini poznati planet izvan našeg Sunčevog sustava s vodom, atmosferom i temperaturnim rasponom koji može osigurati tekuću vodu na njegovoj površini. To ga čini našim 'najboljim kandidatom za stanovanje', rekao je jedan od istraživača.

Ovo je planet najsličniji Zemlji