svemirska istraživanja

Prve slike crne rupe, egzoplaneti na kojima bi se moglo živjeti i došljaci iz svemira: Ovo su najveća otkrića posljednjeg desetljeća

3/19

Voyager u međuzvjezdanom prostoru

Impresivna dostignuća u istraživanju svemira nastavila su se i u 2012. U studenom iste godine NASA-ina sonda Voyager 1 napustila je Sunčev sustav i prešla u međuzvjezdani prostor. NASA je projekt Voyager pokrenula još 1977. Nakon što su proletio pored Jupitera i Saturna, Voyager 1 je ušao u međuzvjezdani prostor gdje i danas prikuplja podatke. Godine 2019. u međuzvjezdani prostor ušao je i nasljednik, Voyager 2. Obje sonde lete duže nego bilo koja druga svemirska letjelica u povijesti. Voyager 2 poslao je podatke o dotad nepoznatim slojevima na krajnjem rubu našeg Sunčevog sustava - području poznatom kao heliopauza. Otkriće ovih graničnih slojeva sugerira da postoje faze u prijelazu u međuzvjezdani prostor o čemu znanstvenici nisu imali saznanja.

Voyager u međuzvjezdanom prostoru