STIŽE 2016.

Pravi frajeri voze Camaro, a novi izgleda opasno!

18.09.2015 u 06:33

Bionic
Reading

Chevrolet polako ali sigurno u javnost izbacuje sve više informacija vezanih uz nadolazeći Camaro, kako bi pojačao iščekivanje novog modela. Forbes je od vozača koji su imali prilike isprobati novi model sazano još pokoji detalj

Prva stvar koja se spomenula je manja masa. V8 (SS) verzija je lakša za kakvih 100 kilograma od trenutne, dok je osnovni dvolitreni četverocilindraš lakši za 180 kilograma. Chevrolet je to uspio izvesti zahvaljujući korištenju nove Alpha modularne platforme, za koju govore da je rezultat vrhunskog inženjerstva, ali i korištenih materijala. Nove tehnologije spajanja aluminijskih komada su uz spomenuto smanjenje mase vozila osigurale i veću čvrstoću.

Mnogo je sitnih detalja u konstrukciji za novi Camaro izmijenjeno iz temelja, a inženjerske ruke su bile pune posla. Prema prvim dojmovima sretnika koji su imali isprobati novitet, čini se kako je to bilo vrijedno truda.


Forbes saznaje kako će novi Camaro s dvolitrenim četverocilindričnim turbomotorom do stotke stići za 5,4 sekunde, uz ručni mjenjač od šest stupnjeva. Usporedbe radi, to je jednak rezultat kao Chevrolet Chevelle SS iz 70-tih s V8 motorom od 7,5 litara. Daleko se stiglo po pitanju učinkovitosti, zar ne?

Camaro SS s V8 stojem će pak do stotke stići za 4,3 sekunde s ručnim mjenjačem ili okruglih četiri sekunde s automatskim mjenjačem. Smanjenje mase je itekako utjecalo na vozne osobine novog Camara, ali se drastično povećala i učinkovitost.