Super mozgalice

Ove vježbe za mozak održat će vaš um oštrim bez puno muke i znojenja

13/14

U zdravom tijelu zdrav duh

Nijedna rasprava o vježbama mozga ne bi bila potpuna bez naglašavanja važnosti tjelesnog vježbanja za mozak. Fizička aktivnost može biti najvažnija stvar koju možete učiniti kako bi vaš mozak bio u dobrom stanju. Vježba smanjuje stres i potiče djelovanje serotonina, dopamina i norepinefrina. Tjelovježba potiče stvaranje novih moždanih stanica i novih neuronskih veza, štiti vas od mentalnog propadanja i smanjuje rizik od demencije. Vježba poboljšava cirkulaciju i u mozak šalje više kisika; a mozak se hrani kisikom. Vježbanje uopće ne mora biti naporno. Hodanje potiče rad mozga, baš kao i joga ili tai chi. 
 

U zdravom tijelu zdrav duh

U zdravom tijelu zdrav duh

Izvor: Profimedia / Autor: N.N.

Prethodna slika Sljedeca slika
Nove i složene aktivnosti dobre su vježbe za mozak. Mozgalice pomažu vašem mentalnom zdravlju i tjelesnoj kondiciji na isti način na koji vaše tijelo ima koristi od tjelesnog vježbanja. I baš kao što tijelo čeličite i održavate u formi raznim fizičkim vježbama, tako i mozak valja držati u formi kako bi što bolje radio
  • Autor: M. S.
  • Objavljeno 30.04.2019 u 12:08