IZDAŠNI MARKETING

Microsoft ulaže milijardu dolara u promociju mobilnog OS-a

03.03.2010 u 09:56

Bionic
Reading

Kompaniji u posljednje vrijeme ne cvjetaju ruže na tržištu mobilne industrije i upravo iz tog razloga se odlučuje na neke radikalne korake. Prema navodima Forbesa, Microsoft će u promociju svoje nove verzije mobilnog operacijskog sustava uložiti jednu milijardu dolara

Udio od tek 8,7 posto koji drži Microsoft na tržištu mobilnih operacijskih sustava tjera kompaniju na povlačenje određenih poslovnih poteza. Prema nekim spekulacijama, tabor Microsofta mogao bi se okrenuti kupovini kompanija Palm ili čak Research In Motion, no to je malo vjerojatno.

Umjesto toga, Microsoft će u promociju nadolazećeg mobilnog OS-a uložiti čak jednu milijardu dolara, a značajna količina sredstava bit će uložena u razvoj samog operacijskog sustava.

Ovo nije neuobičajen potez iz Microsofta s obzirom na to da se kompanija poslužila sličnom izdašnom marketinškom praksom pri promociji Xboxa 360 te Windowsa 7, no ostaje nam vidjeti hoće li biti uspješna.

Trenutno tržištem mobilne industrije vlada Symbian koji drži 46,9 posto udjela, slijedi RIM s 19,9 te Apple s 14,4 posto udjela na tržištu. Microsoftov udio trenutno iznosi 8,7 posto.

www.microsoft.com