NEMA PROMJENA

Korisnicima u Hrvatskoj online oglasnik br. 1 je Njuškalo

01.04.2014 u 12:15

Bionic
Reading

U najnovijem Best Buy Award istraživanju za Republiku Hrvatsku, najbolji omjer cijene i kvalitete internet oglasnika, pruža Njuškalo

Prema glasovima građana u istraživanju Best Buy Award Croatia, Njuškalo je Br.1 internet oglasnik s ponudom usluga najboljeg omjera cijene i kvalitete.

U samo dvije godine od posljednjeg Best Buy Award istraživanja u Hrvatskoj, desile su se izražene promjene u potrošačkim navikama i preferencijama prema proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu. Određene promjene su za poduzeća i potrošača zaista značajne.

Njuškalo je u navedenom razdoblju uspio zadržati vjernost svojih korisnika i ponovno osvojiti njihove glasove. Tako da je ovo drugo priznanje koje je Njuškalo ostvarilo u Best Buy Award istraživanju, što je pokazatelj održavanja konstantne, visoke razine kvalitete dizajna i preglednosti web stranice što uz pružanje usluga po povoljnim cijenama, dovodi do zadovoljstva krajnjih korisnika.

Predmetno istraživanje Best Buy Award Croatia 2014/2015 švicarske kuće ICERTIAS (www.icertias.com) provedeno je u siječnju 2014. na reprezentativnom uzorku od 1.200 internet ispitanika, opće populacije u Hrvatskoj koristeći CAWI - DEEPMA metodologiju (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).

Ispitanicima, građanima Hrvatske, u istraživačkoj anketi putem web obrasca postavljena su pitanja za svaku kategoriju.

Konkretno anketno pitanje u kojem je Njuškalo osvojio najviše glasova potrošača, glasilo je:

Navedite naziv INTERNET OGLASNIKA koji po vašem osobnom iskustvu nudi u Hrvatskoj apsolutno najbolji omjer cijene i kvalitete UKUPNE kvalitete ponude, preglednosti, dizajna i dr.’, najviše je ispitanika na ovo pitanje odgovorilo, Njuškalo.

Pitanja su bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su oni slobodno mogli sami navoditi nazive davatelja usluga koji, prema njihovom iskustvu, nude najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu.

Metodologija i uzorak

Istraživanje Best Buy Award Croatia 2014/2015 (www.bestbuyaward.org) provela je švicarska kuća ICERTIAS - International Certification Association GmbH (www.icertias.com) na području Republike Hrvatske tijekom mjeseca siječnja 2014. putem web ankete metodom CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). U anketi je sudjelovalo 1.200 ispitanika opće populacije.

Kompletno istraživanje Best Buy Award Survey 2014/2015 provedeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).