UZ POMOĆ SMARTPHONEA

Koliko visite na Facebooku?

  • Autor: M.W./Mashable
  • Zadnja izmjena 28.03.2013 19:07
  • Objavljeno 28.03.2013 u 17:34
pametni telefon zdjelica tanjur

pametni telefon zdjelica tanjur

Izvor: Promo fotografije / Autor: Miso Soup Design

Koristite pametni telefon kako biste provjerili što je novo na najvećoj društvenoj mreži manje od 14 puta dnevno? Bitches, please. Pa to je manje od prosjeka!

Do tog su otkrića došli autori istraživanja koje je analitička tvrtka IDC provela na 7.446 korisnica i korisnika iPhonea i Androida u Sjedinjenim Državama, starih između 18 i 44 godine.

Taj je uzorak trebao predstavljati polovicu populacije koja koristi pametne telefone. Postavljali su im pitanja o tome kako koriste svoje uređaje tijekom jednog tjedna u ožujku.

Čini se kako 79 posto vlasnika smartphonea za njima posegne najkasnije 15 minuta nakon buđenja. Čak 62 posto ne čeka ni toliko, već odmah poseže za njima. U skupini između 18 i 24 godine starosti te brojke rastu na 89, odnosno 74 posto, piše Mashable

Kako je istraživanje sponzorirao Facebook, većina pitanja bila je vezana uz tu društvenu mrežu. Koja je, pokazalo se, treća aplikacija po popularnosti, iza one za e-poštu i web preglednika. Ipak, 70 posto korisnika pametnih telefona često je na Facebooku, a više od pola ih na Fejsu visi svaki dan.

Najčešće to čine navečer, prije spavanja. No bilo koje vrijeme je dobro. U prosjeku, zabilježeno je 13,8 posjeta, od kojih je svaki trajao dvije minute i 22 sekunde. Pola sata dnevno, drugim riječima. I to samo na mobitelu.

Vikendima Amerikanci provode više vremena na Fejsu nego šaljući SMS-ove. 46 posto provjerava što je novo dok su u kupovini, 48 posto u teretani, a 47 posto dok pripremaju objed. Čak 50 posto priznalo je kako zbog Facebooka vadi mobitel u - kinu.

I što gledaju? Otprilike pola vremena prate News Feed. Ostatak je podijeljen između slanja i čitanja poruka te objavljivanja statusa. Pola ispitanika reklo je kako igra igrice nekoliko puta dnevno.

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!