konferencije

Kako IT može pomoći turizmu? Odgovor će ponuditi konferencija 3T

  • Autor: Miroslav Wranka
  • Zadnja izmjena 20.02.2017 12:44
  • Objavljeno 20.02.2017 u 12:44
Sunce, more i pijesak već dugo nisu dovoljni za uspješan turizam.

Sunce, more i pijesak već dugo nisu dovoljni za uspješan turizam.

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Časopisi Bug i Mreža pozabavit će se pitanjima spajanja, dodirnih točaka i ispreplitanja turizma i domaće IT industrije na konferenciji '3T – Tourism, Travel and Tech' koja će biti održana 31. ožujka u Hubu385 u Zagrebu

Kakav će Mediteran biti za pet ili 10 godina? Ako se ozbiljno bavite turizmom te ako se i u budućnosti želite bavite turizmom, ovo je pitanje koje si morate postaviti jer svi novi trendovi i tehnologije direktno utječu na vaše poslovanje, a iz dana u dan utjecati će sve više i više.

Časopisi Bug i Mreža pozabavit će se pitanjima spajanja, dodirnih točaka i ispreplitanja turizma, kao najvažnije grane hrvatskog gospodarstva, i domaće IT industrije, kao tehnološki najnaprednije i najprobitačnije, na konferenciji 3T – Tourism, Travel and Tech koja će biti održana 31. ožujka u Hubu385 u Zagrebu.

Glavni govornik će biti Luca Romozzi, viši direktor prodaje za regiju Europe, Bliskog istoka i Afrike u turističkoj platformi Sojern. Bit će govora o upotrebi tehnologije za proširenje turističke ponude, mobilnim plaćanjima, monetizaciji Instagrama, kako se boriti s lošim recenzijama na TripAdvisoru, digitalnom marketingu i nomadima...

'Konferencija 3T - Tourism, Travel and Tech je prva koja objedinjuje turizam i IT, kao vodeće i najvažnije grane hrvatskog gospodarstva. Tehnologija je ključ optimizacije i uspjeha u turističkom poslovanju, a konferencija 3T će vam pružiti odgovore kako najbolje iskoristiti suvremenu tehnologiju te poslovanje u turizmu učiniti učinkovitijim i boljim', ističe Oleg Maštruko, direktor konferencije.

Prema istraživanju Hrvatske gospodarske komore Turizam u 2016. godini Hrvatska od svih zemalja EU ima najveći udio turizma u bruto nacionalnom proizvodu (BDP).

'Turizam je djelatnost koja u Republici Hrvatskoj, u većini kriznih godina ostvaruje rast, odnosno pokazala je određenu razinu otpornosti na gospodarsku krizu.

Udio turizma u nacionalnom BDP-u

Udio turizma u nacionalnom BDP-u

Izvor: Hrvatska gospodarska komora / Autor: Hrvatska gospodarska komora

To je djelatnost koja zapošljava šest do sedam posto ukupno zaposlenih, devizni prihod od turizma iznosi oko 18 posto u odnosu na BDP (najveći omjer u EU), a prošlogodišnja rekordna razina turističkih noćenja imala je pozitivan utjecaj na povoljnije ostvarenje državnoga proračuna u odnosu na planirano', navedeno je u analizi HGK.

Čak i male zemlje koje na prvi pogled poistovjećujemo s turizmom, kao Cipar i Malta, imaju manji udio turizma u nacionalnom proizvodu – 12,8, odnosno 14 posto.

Zanimljiv je i primjer Nizozemske, koja od turizma zarađuje, u apsolutnim iznosima, oko 50 posto više od Hrvatske, ali joj to u ukupnom BDP-u predstavlja sitniš od svega 1,8 posto.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!