KONFERENCIJA

Kako do bolje kontrole troškova poslovanja

  • Autor: M. W.
  • Zadnja izmjena 27.11.2015 13:44
  • Objavljeno 27.11.2015 u 13:44
Krešimir Mlinarić Adacta

Krešimir Mlinarić Adacta

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Adacta

Tvrtka Adacta obilježila je petnaestu godišnjicu rada jednodnevnim događanjem tijekom kojeg su predstavljena softverska rješenja, ali se i razgovaralo o položaju IT-a u poslovanju danas

Tijekom četvrtog godišnjeg susreta tvrtke Adacta direktor prodaje Josip Penavić istaknuo je ključne novitete koji dolaze s novom verzijom rješenja Microsoft Dynamics NAV 2016.

Novo izdanje donosi prilagođen izgled i za mobilne klijente te postaje dostupan za sve mobilne platforme, kao i širi opseg mogućnost za korištenje workflowa.

Korisnicima je ponuđen predefinirani workflow kroz korisničko sučelje, pokretanje aktivnosti na temelju predefiniranih događaja, ali i automatsko prepoznavanje podataka na ulaznim dokumentima.

Omogućen je i pregled podataka prije knjiženja, kao i integracija s Microsoftovim cloud rješenjima.


Kako je istaknuo direktor Krešimir Mlinarić, Adacta Zagreb svoj uspjeh temelji na poznavanju poslovnih sadržaja i korištenju napredne informatičke tehnologije te na marljivosti i ustrajnosti koje osiguravaju rezultati i zadovoljstvo naših naručitelja i zaposlenika.

'Adacta je radeći na brojnim projektima stjecala znanje i kompetencije te izrasla u vodeću tvrtku za implementaciju i održavanje poslovnih IT rješenja u Hrvatskoj i regiji. Dosadašnji rezultati su postavili ljestvicu očekivanja dosta visoko, što nam daje poticaj da se i dalje usavršavamo i osiguramo još kvalitetniju uslugu u budućnosti.

Želimo prenijeti svoja znanja i dodanu vrijednost svojim korisnicima kako bi njihovo poslovanje bilo efikasnije, a oni konkurentniji na tržištu', istaknuo je Mlinarić.


Bilo je govora o tome kako prepoznati gubitak kontrole nad poslovanjem te što i kako poduzeti prije nego bude prekasno. Istaknuto je kako kontrola troškova i poslovanja omogućava tvrtkama da u svakom trenutku znaju jesu li u problemima ili ne.

Temom kvalitetnijeg nadzora poslovanja pozabavili su se sudionici okruglog stola: Andreja Švigir, direktorica Altius savjetovanja, Stjepan Roglić, dopredsjednik Orbico grupe, Dalibor Marijanović, član uprave DIV grupe i Željko Vučemil, direktor VMD Projekta.

Zaključili su kako kontinuirani nadzor nad poslovanjem omogućava pravovremeno prepoznavanje problema. Istaknuto je i kako nakon brzog rasta, obično uslijedi i brzi pad jer se većina tvrtki teško nosi s povećanim zahtjevima koje nosi velik i brzi rast.

Na okruglom stolu o tehnologiji i poslovanju, na kojem su sudjelovali direktor Spana Nikola Dujmović, Hrvoje Jelić iz PwC Hrvatska, izvršni direktor za ICT u Atlantic grupi Igor Velimirović te Krešimir Mlinarić zaključeno je kako je nužno redefinirati ulogu IT-a u korporacijama jer je vrijeme velikih projekata prošlo, a tvrtkama sad trebaju brza i fleksibilna rješenja.

'IT treba postati strateški partner u poslovanju kako bi se što brže moglo reagirati na tržišne promjene', poručili su sudionici okruglog stola.

Održano je i nekoliko specijaliziranih radionica na kojima su se sudionici mogli pobliže upoznati s načinom rada cijelog niza poslovnih rješenja koje Adacta nudi. Među ostalim, dostupna je bila radionica o korištenju alata za poslovnu inteligenciju te prezentacije rješenja Qlik Sense, platforme za poslovnu inteligenciju.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!