TEHNO SAVJETI

iPhone vam se neprestano gasi i pali? Popravite ga u osam koraka

  • Autor: Damir Rukavina
  • Zadnja izmjena 18.10.2020 08:01
  • Objavljeno 18.10.2020 u 08:01
tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Apple

Procedura spašavanja uređaja uključuje nekoliko dosta ozbiljnih poteza, stoga predlažemo da pripremite malo dobrog starog strpljenja

Ako se vaš iPhone neprestano ponovno pokreće, možda je stvar u softveru. Problem je moguće riješiti jednostavnom instalacijom najnovije softverske nadogradnje za iOS i aplikacije na smartfonu.

1. Nadogradite softver

Da biste to napravili, odite u Settings > General > Software Update kako biste nadogradili iOS. Ako se smartfon neprestano restarta i ne možete obaviti nadogradnju, spojite ga na računalo i nadogradite iOS pomoću iTunesa (na Macu i PC-ju) ili Findera (ako imate Mac).

Nakon nadogradnje iOS-a otvorite App Store i pritisnite na profilnu sliku u gornjem desnom kutu te birajte nadogradnju svih aplikacija na iPhoneu.

2. Oslobodite više prostora

Pogledajte koliko slobodnog prostora imate na uređaju i vodite računa o tome da oko 10 posto sveukupne zapremnine treba biti slobodno za seljenje datoteka i osnovne zadatke. Uđite u Settings > General > iPhone Storage da biste vidjeli koliko je prostora zauzeto. Deinstalirajte aplikacije koje ne trebate ili prebacite fotografije u oblak.

3. Deinstalirajte problematične aplikacije

Ako je neka aplikacija loše napravljena ili ju programeri nisu već dugo vremena nadograđivali, možda ona uzrokuje ponovno pokretanje smartfona. Razmislite koju aplikaciju koristite prije nego što se telefon ponovno pokrene. Ako je potencijalni krivac samo jedan program, deinstalirajte ga.

4. Resetirajte sve postavke

Premda je vjerojatnost malena, moguće je da vaše postavke uzrokuju neprestano restartanje smartfona. Na sreću, postavke je moguće vratiti na osnovne bez gubitka podataka s telefona. Jedini problem je što ćete opet morati unijeti sve lozinke za Wi-Fi. Da biste resetirali postavke, odite u Settings > General > Reset i birajte Reset All Settings.

5. Izvadite SIM karticu

Ponekad je problem u samoj SIM kartici. Izvadite ju, resetirajte telefon i pričekajte kako biste vidjeli pojavljuje li se greška i kada kartica nije u iPhoneu. Ako je problem SIM kartica, javite teleoperateru da ju želite zamijeniti za ispravnu.

6. Aktivirajte prisilno resetiranje telefona

Prisilno resetiranje iPhonea razlikuje se od modela do modela. Kako biste otkrili kako ga izvršiti, pratite ove upute.

7. Restaurirajte iOS pomoću računala

Drastična mjera je brisanje svih podataka i ponovna instalacija iOS-a. Proces traje oko sat vremena i za to će vam trebati računalo. Najbolje je resetirati iPhone pomoću DFU moda koji reinstalira sav firmware i softver. Za prebacivanje u DFU mod pratite ove upute, no prije toga obavezno napravite sigurnosnu pohranu.

8. Provjerite fizička oštećenja

Ako ste restaurirali iOS na iPhoneu, a i dalje se ponovno pokreće, moguće je da se problem nalazi u hardveru. Provjerite vanjsko kućište smartfona za štetu te, po mogućnosti, što prije otiđite u službeni servis kako biste dijagnosticirali i popravili eventualne hardverske greške.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!