ZABRINUTI ZA MLADE

Instagram mijenja opciju o kojoj smo najovisniji. Što mislite o ovom potezu?

  • Autor: Miroslav Wranka
  • Zadnja izmjena 19.07.2019 09:52
  • Objavljeno 19.07.2019 u 09:52
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Tijekom testiranja u nekoliko država, među kojima su Australija i Japan, u popularnoj društvenoj mreži prikrili su broj lajkova kako bi, kako kažu, olakšali život korisnicima

Otvorite li vaš korisnički profil pri Instagramu, vidjet ćete ukupan broj ljudi koji su označili neku vašu objavu sa 'sviđa mi se'. Ali, ta društvena mreža trenutno testira i prikaz u kojem se ispod objave vidi samo korisničko ime i tekst 'and others'.

Zašto to rade u Instagramu? Pa, kao što smo već pisali, uvode novitete kako bi skrenuli pozornost korisnicima na to kako je sadržaj važniji od pukog uspoređivanja tko ima više, a tko manje lajkova.

Naime, sve je više zabrinutih zbog utjecaja kojeg ta i druge društvene mreže imaju na samopouzdanje i druge osjećaje mladih ljudi.

Instagram stories

Ne prate vas dovoljno? Iskoristite ovih šest trikova kojima će vaše priče na Instagramu privući više pažnje

Pogledaj galeriju
6

Više istraživanja pokazalo je kako brza reakcija na objavljeni sadržaj može podići samopouzdanje ako je pozitivna, ali i djelovati depresivno ako broj lajkova nije zadovoljavajući. Neka od tih istraživanja pokazala su poveznicu između društvenih medija i mentalnog zdravlja, naročito kod mladih ljudi.

Testiranje novog prikaza krenulo je tijekom svibnja u Kanadi, da bi potom obuhvatilo Australiju, Novi Zeland, Irsku, Italiju, Japan i Brazil. Ideja je ukloniti pritisak lajkova, smanjiti stres zbog moguće loše reakcije i fokusirati se na dijeljenje onog što nam se doista sviđa.

Testiranje, tvrde u Instagramu, neće imati učinka na alate za mjerenje učinkovitosti kampanja koje koriste tvrtke. A instagrameri i dalje mogu vidjeti broj lajkova na svakoj njihovoj objavi ako kliknu na nju.

U Instagramu su također nedavno predstavili i novi alat protiv zlostavljanja online, piše BBC.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!