RASTE KAO GLJIVA

Facebook udvostručio udio u oglašavanju online

  • Autor: M. W.
  • Zadnja izmjena 06.12.2011 14:08
  • Objavljeno 06.12.2011 u 12:27
Facebook

Facebook

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Ako nastavi tako, uskoro će preteći Microsoft, a mogao bi i Yahoo. Google je ipak još predaleko

Google je car oglašivačkog prostora online, a njegova tradicionalna konkurencija - Microsoft, Yahoo i AOL - nisu ni blizu u poziciji ozbiljno mu zaprijetiti. To svi znaju.

No ono što ta tri diva nisu bila sposobna, mogao bi - Facebook. Ta je društvena mreža uspjela udvostručiti svoj tržišni udio tijekom zadnjih godinu dana.

Istina, Google se - s udjelom od 44,1 posto - ne mora odmah zabrinuti. Facebook se podigao sa 1,4 na 3,1 posto, prema podacima agencije ZenithOptimedia, koje prenosi ZDNet. Ono što bi trebalo privući pozornost u tvrtci smještenoj u kalifornijskom Mountain Viewu je činjenica da je riječ o trendu.

Facebook je jedini uspio stalno povećavati količinu oglašivačkih dolara, svake godine od 2006. do 2010. godine. Tijekom tog razdoblja podigli su se sa 0,2 na današnjih 3,1 posto. Čak je i Google imao manji prekid tijekom 2009., od kojeg se brzo oporavio.

Ako nastavi ovako, Facebook će do kraja ove godine preteći Microsoft, a možda i Yahoo. Naravno, ako nedavno sklopljen oglašivački pakt Microsofta, Yahooa i AOL-a ne poluči ozbiljniji uspjeh, u što analitičari sumnjaju.

Glavne Facebookove prednosti su jedinstvena ponuda, mogućnost vrlo preciznog ciljanog oglašavanja te ogromna (oko 800 milijuna aktivnih) i još uvijek rastuća korisnička baza. Microsoft, Yahoo i AOL teško će mu parirati, a i u Googleu imaju razloga za razmišljanje o tome što i kako će poduzeti.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi