NOVI MARKETINŠKI FORMATI

Facebook naše <i>lajkove</i> pretvara u oglase

25.01.2011 u 09:00

Bionic
Reading

Prilikom registracije na najpopularniju društvenu mrežu na internetu korisnike dočeka poruka da je Facebook besplatan te da će uvijek biti besplatan. S druge strane, prepun je oglasa, a kako stvari stoje, bit će ih sve više

Ekipa iz Facebooka je jučer predstavila nove marketinške oblike na svom servisu. Sponzorirane priče odsad će se korisnicima pojavljivati ovisno o njihovoj aktivnosti.

Uobičajeno, korisnicima su se s desne strane osnovnog prikaza sadržaja servisa prikazivali oglasi vezani uz njihove interese, a Facebook sada upotpunjuje marketinšku promociju sponzoriranim sadržajima vezanim uz njihove aktivnosti.

Naprimjer, posjetite li tijekom određenog dana stvarne lokacije nekih od poznatih brendova, a na neku od njih istog dana prijavi se netko od vaših prijatelja na Facebooku, njima će se u prostoru za oglas pokazati vaša aktivnost.

Osim lajkova, oglase će aktivirati i vaše 'prijave' na određene lokacije preko Facebook Placesa (ova opcija još uvijek nije aktivirana korisnicima iz Hrvatske) te same objave i aktivnosti na servisu.

Naravno, ne propustite postati fan tportala na Facebooku. ;)