NAKON ŠEST GODINA

Apple odustaje od konkuriranja u oglašivačkom segmentu?

17.01.2016 u 09:43

Bionic
Reading

iAd platforma za oglašavanje se polako gasi, piše BuzzFeed News. Riječ je o platformi pokrenutoj 2010. godine, koja je omogućila developerima ubacivanje reklamnog sadržaja u aplikacije. Apple sada navodno radi na novom sustavu koji će omogućiti prodavačima oglasa i izdavačima da sami postave stvari kako im odgovara. Uz to, Apple više neće grabiti 30 posto prihoda iz iAd prodaja

Izdavači će tako imati sve prihode, a znak je kako Apple odustaje od 'utrke' u oglašivačkom segmentu u kojem kraljuju Google i Facebook. Dok Apple uistinu ne treba oglase kako bi grabio vrtoglave prihode, ovom 'besplatnom' ponudom oglašavanja na svojoj platformi mogao bi oduzeti dio prihoda Googleu.

BuzzFeed News piše kako su iAds bili izvrsna ideja - no želja Applea za kontrolom je dovela do toga da se platforma ne koristi toliko široko koliko je za to postojala želja niti su prihodi bili značajniji. Uklanjanjem tih prepreka - i što je bitnije udjela Applea u cijeloj priči, stvari bi sada mogle eksplodirati.