POSLOVNI REZULTATI

Adacta traži nove zaposlenike, očekuje veći prihod

16.03.2016 u 08:30

Bionic
Reading

Adacta će i u 2016. povećavati broj zaposlenih te ulagati u razvoj vlastitih rješenja, posebno se fokusirajući na rješenja vezana uz poslovnu inteligenciju i CRM, namijenjena financijašima i osiguravateljima

Tvrtka Adacta, regionalna tvrtka sa sjedištem u Sloveniji koja se bavi implementacijom Microsoftovih poslovnih rješenja, prošle je godine povećala broj zaposlenih u Hrvatskoj za deset posto (na 65) te otvorila nove urede u Češkoj i Rusiji.

Prihodi su porasli za 14 posto u odnosu na godinu ranije (umjesto očekivanih osam) i iznose 28,6 milijuna kuna. Posebno su istaknuli rast prihoda u segmentima poslovanja vezanima za poslovni inteligenciju (BI) i CRM, koji su rasli ukupno 248 posto.

'BI segment je ostvario izvrsne rezultate u 2015. godini. S novim projektima odrađenim tijekom 2015. broj uspješnih referenci u ovom području popeo se na više od 80. Prihodi su nam porasli za 168 posto, a broj zaposlenih se za ovu specijalizaciju se udvostručio'”, rekao je Krešimir Mlinarić, direktor Adacte.


Istovremeno je povećan fokus na utvrđivanje tržišne pozicije u sektoru osiguranja, prodaje i opskrbe energentima te financijskom sektoru.

Adactino BI rješenje, Qlik, uspješno je implementirano u Billi, Zoo Hobbyu, Renault Nissan Hrvatska, Di Wagneru i Fortuna Komersu te na regionalnoj razini u lancu restorana Marche.

Uspostavljeno je partnerstvo s poduzećem Ferranti vezano uz softversko rješenje Dynamics CRM.

Rješenje AdInsure implementirali su u nekima od najvećih osiguravajućih kuća u Rusiji te u Generali osiguranju u Rumunjskoj.

Prihodi cijele Adacta Grupe, koja posluje u šest zemalja, po prvi put su prešli granicu od 20 milijuna eura. Očekuju kako će ove godine biti veći od 22 milijuna.

Do kraja 2016. godine namjeravaju povećati broj zaposlenih za deset posto te prihode za 12 posto, a najavljuju i dva milijuna kuna ulaganja u razvoj novih proizvoda. U fokusu će im biti financijske institucije i osiguravatelji. Nadaju se jačem proboju na zapadna tržišta, poglavito skandinavska.