
Žuja - ‘Budi velik, učini malu stvar’
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Žuja - ‘Budi velik, učini malu stvar’
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Tportal
Preuzmi tportal aplikaciju
Omiljeno hrvatsko pivo
Poznati Žujin glumački trojac u novom televizijskom spotu podsjeća na važnost dobrih djela u svakodnevnom životu, jer ono što nas čini velikima - male su stvari
Omiljeno hrvatsko pivo, Ožujsko, lansiralo je novu brend kampanju ‘Budi velik, učini malu stvar’. U novoj Žujinoj kampanji dobro poznata glumačka postava, koju čine Goran Navojec, Goran Bogdan i Rene Bitorajac, utjelovljuje velike ljude - divove - koji nas svojim djelima podsjećaju na jednostavnu, ali snažnu poruku: ono što nas čini velikima, male su stvari.
Kroz duhovite i dirljive scene svakodnevice, kampanja slavi sitnice koje možemo učiniti jedni za druge: pružiti osmijeh, pomoći nekome ili mu samo uputiti lijepu riječ, jer upravo te male geste čine razliku u životima ljudi. Bilo da je riječ o prijatelju, susjedu ili potpunom neznancu, veličina osobe mjeri se pažnjom koju pokazujemo jedni drugima.
U svijetu koji često traži velike riječi i grandiozne poteze, Žuja nas podsjeća da je prava veličina upravo u skromnosti, pažnji i dobroti.
‘Vjerujemo da Hrvati Žuju prepoznaju kao brend koji je postao svojevrsni sinonim za prijateljstvo i zajedništvo, za humor, toplinu i ono autentično hrvatsko ozračje. Naše kampanje su zapravo mala filmska djela, pažljivo i detaljno osmišljena. Svaka Žujina kampanja ima isti cilj – širiti pozitivne poruke koje potiču promjene u društvu. Ovom kampanjom željeli smo poručiti da veličina ne leži u velikim riječima ili statusu, već u malim svakodnevnim gestama koje činimo jedni za druge. Žuja je oduvijek simbol iskrenih emocija i drago nam je da to još jednom možemo istaknuti kroz ovu priču. Vjerujemo da će poruka ‘Budi velik, učini malu stvar’ pozitivno odjeknuti među našim potrošačima i podsjetiti nas sve na ono što je zaista važno’, izjavila je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare.
Nova kampanja, čiji koncept potpisuje kreativna agencija BBDO - dugogodišnji Žujin partner, snimana je najnovijom tehnologijom i upotrebom blue screena u studiju. Plava pozadina koristi se kako bi se kasnije u postprodukciji zamijenila drugom slikom, videom ili animacijom. Na taj način stvoren je efekt 'divovskih' glumaca koji koračaju Hrvatskom.
Snimanje TV spota trajalo je tri dana, okupilo čak 160 ljudi na setu, a rezultat je bio 9 sati snimljenog materijala koji je potom uređen i obrađen tijekom 560 sati postprodukcije.
‘Za ovu kampanju htjeli smo nešto što je totalno drugačije od svega što smo do sada radili za Žuju. Nešto novo, a opet nešto što je tako svojstveno Žuji. Htjeli smo kampanju koja je u svojoj egzekucija velika, možda i holivudski megalomanska, ali u svojoj poruci tako jednostavna, nepretenciozna i nadasve ljudska. A da bi to odradili kako spada, od naših glumaca Renea, Bogdana i Navojca zatražili smo samo jedno: da odigraju najveću ulogu u svom životu”, rekao je Almir Okanović, kreativni direktor BBDO-a.
Nova Žujina kampanja dostupna je na LINKU, a kreće i na nacionalnim televizijama, na digitalnim kanalima i na društvenim mrežama te će snažna poruka dočekati potrošače i na svim prodajnim mjestima Žuje.