KYLIE MINOGUE

Unatoč svjetskim hitovima, većinu bogatstva stekla je stavljajući svoje ime na sve što se moglo - od satova i naočala do posteljine i donjeg rublja, a sada i vina

04.06.2020 u 06:19

Bionic
Reading

Zovu je, i to zasluženo, jednom od kraljica popa, a koja je započela karijeru u rodnoj Australiji 1987. godine. Od tada se u životu Kylie Minogue svašta događalo - prekidi, slomljena srca, a prošla je i borbu za život nakon što joj je dijagnosticiran rak dojke. Džepna Venera, što joj je još jedan nadimak zbog visine od tek 152 centimetra, danas ima 52 godine, glazba je i dalje glavna u njezinu životu, no milijuni koje je skupila tijekom godina dolazili su sa svih strana

Baš poput ostatka svijeta, koji su zbog pandemije koronavirusa bili zatočeni u svojim domovima, i Kylie Minogue bila je u karanteni, no u njoj nije bila besposlena. Dapače, u vremenu koje je napokon imala napretek napokon se posvetila pisanju pjesama za najnoviji album, koji je nazvala ‘disco albumom za odrasle’, a uživala je i u društvu svog dečka Paula Solomonsa.

Iako je, zahvaljujući glazbenoj karijeri, postigla zvjezdani uspjeh, s čak sedam pjesama koje su bile na prvom mjestu UK top liste, kao i 14 studijskih albuma prodanih u 70 milijuna primjeraka diljem svijeta, bogatstvo je stekla ponajviše zbog svoje svestranosti, ali i ‘nosa za biznis’. Posljednji u nizu proizvoda s njezinim imenom boca je finog rozea, čija je cijena nešto manje od 80 kuna, a stručnjaci su uvjereni da će postići veliki uspjeh, ali i zaradu.

Osim vina i glazbenih albuma, Kylie Minogue prodaje posteljinu, tapete i zavjese sa svojim imenom, dioptrijske i sunčane naočale, ali i make-up liniju, za 3800 kuna možete nositi njezin sat, mirisati njezinim parfemom, nositi donje rublje i odjeću s njezinim potpisom... Zahvaljujući svemu tome izgradila je pravo carstvo, a nagađa se kako je u posljednjih deset godina samo na tome njezino bogatstvo naraslo s 35 milijuna na 55 milijuna funti.

A što točno prodaje i koliko zarađuje na tome? Popis je popriličan…

Nakon Sarah Jessice Parker, Sama Neilla i Drew Barrymore, koji su odavno svoja imena ustupili etiketama na buteljama vina, sada je njihovim stopama odlučila krenuti i Kylie Minogue te uzeti dio zarade. Njezino ime nalazi se na francuskom rozeu koji na tržište stavlja britanska tvrtka Benchmark Drinks, a može se kupiti u Tescu za nešto manje od 80 kuna.

Na tržište je vino stavljeno na njezin 52. rođendan, a tada je priznala kako ga je željela nazvati ‘The Wild Rose’, po hit pjesmi ‘Where The Wild Roses Grow’, koju je otpjevala s Nickom Caveom, no na kraju je propala ta ideja.

A koliko će zaraditi od tog projekta? Pa, stručnjaci kažu da sve ovisi o tome koliko će se vino prodavati. David Beckham navodno u džep stavlja 5,5 milijuna funti godišnje za viski Haig Club, no on za isti snima reklame i ima obaveze kao ambasador. U slučaju Kylie Minogue, ona bi mogla godišnje spremiti između pola milijuna i milijun funti.

Uz čašu dobro vina uvijek možete otići u krevet, a ako je posteljina u koju ćete se ušuškati ona s potpisom Kylie at Home, onda znajte da ste svojom kupovinom pomogli pjevačici da i na tome zaradi. Posteljinu sa svojim potpisom izdala je još 2008. i tu je, kažu znalci, napravila pun pogodak jer je potpisala ugovor s britanskim tekstilnim gigantom Ashley Wilde Group. Kolekcija je prepuna satena, baršuna, šljokica… a osim kvalitetne posteljine, u ponudi su svijeće, lampe, tapete, pa čak i zavjese. Ugovorom navodno dobiva pola milijuna funti, stoga je popriličan ukupan iznos koji je do sada zaradila samo na tome.

Godine 2007. pjevačica se odlučila i na suradnju s popularnim švedskim lancem H&M-om, s kojim je napravila posebnu kolekciju linije za plažu, a koja je bila prepuna zlata, srebra i životinjskog uzorka. Kolekcija je bila pun pogodak i odmah se rasprodala, što je u to vrijeme bila i najuspješnija suradnja H&M-a s nekim celebrityjem.

Da je vrijeme novac, dobro zna i Kylie Minogue te je s luksuznim londonskim brendom Bamford izradila ručni sat sa svojim potpisom. Riječ je o limitiranoj kolekciji, napravljenoj u tek 300 primjeraka, a dostupan je na njihovoj stranici.

Jedna od njezinih prvih poslovnih investicija bilo je plasiranje na tržište donjeg rublja pod nazivom Love Kylie još 2001. godine, i to u popularnoj robnoj kući Selfridges u Londonu. Mnogi i danas pamte kako je njezina reklama, na kojoj se izvija u donjem rublju, stajala u izlogu robne kuće. Seksi donje rublje prodavalo se sve do 2006. godine, nakon što joj je godinu ranije dijagnosticiran rak dojke.

Obožavateljice njezinog donjeg rublja ponovno su došle na svoje 2015., kada je pjevačica odlučila ostvariti suradnju s brendom Sloggi, a ovoga su se puta, umjesto seksi kombinacija i satenskih vrpci, u ponudi našle udobne kombinacije i neutralni tonovi. Da je bila zadovoljna postignutim, govori i to da je svoje prateće plesačice na turneji 2015. odjenula upravo u Sloggijevo donje rublje, no danas ga više nije moguće kupiti. Ugovor sa Sloggijem navodno je potpisan na 600 tisuća funti, dok joj je vlastita linija rublja donijela 250 tisuća. Uz sve to, za kampanju Agent Provocateura, koju je snimila još 2001., dobila je 100 tisuća, pa je u konačnici samo na donjem rublju koje je reklamirala zaradila gotovo milijun funti.

Baš poput svake žene, Kylie je slaba na mirise, stoga nije nikoga začudilo što je 2006. izdala svoje parfeme i to za Coty, kozmetičkog giganta koji je na tržište stavio i parfeme Davida Beckhama. I dok je bivša nogometna zvijezda godišnje prodavala parfeme u vrijednosti od 68 milijuna funti, od čega je on dobivao četiri milijuna, ugovor Kylie Minogue bio je manje unosan, no ipak joj je donosio oko 25 posto ukupne prodaje.

Naravno da cijeli biznis nije mogao proći i bez dekorativne kozmetike, stoga se limitirana kolekcija našla na njezinoj službenoj internetskoj stranici, a moglo se kupiti sjajilo Raining glitter za 100 kuna, rumenilo Wild Rose za 120 kuna i sjenila po istoj cijeni. Inače, upravo za liniju dekorativne kozmetike vezuje se i skandal iz 2015. godine, kada je Kylie Jenner, najmlađa članica klana Kardashian-Jenner, poželjela na tržište plasirati svoju liniju jednostavno nazvanu Kylie. Na sreću po australsku pjevačicu, ona je to ime zaštitila, a Kylie Jenner u svom je naumu zaustavljena i sud je 2017. presudio u korist Minogue.

Na Valentinovo 2017. Kylie je ostvarila i suradnju sa Specsavers, a okviri za dioptrijske naočale s diskretnim zlatnim slovom K, još uvijek se mogu kupiti za oko 850 kuna. Za ta prava navodno je godišnje dobivala oko milijun funti, a prošle godine njezina je tvrtka izgubila parnicu. Naime tužili su španjolsku tvrtku koja je prodavala naočale pod imenom ‘Kylie’, no ovoga puta sud im nije bio naklonjen.

  • +13
Kylie Minogue Izvor: EPA / Autor: DANIEL MUNOZ

Uz sve to, već posljednjih 20 godina pristojnu cifru dobiva od kalendara sa svojim likom koje prodaje, za što je, nagađa se, već zaradila oko četiri milijuna funti, no i nadalje velik dio zarade dolazi od onog što najviše voli - stvaranja glazbe i albuma, prodanih u milijunskim nakladama. Stručnjaci tvrde kako je upravo na glazbi, ali i turnejama, zaradila oko 30 milijuna funti.

Kada se sve te brojke stave na papir, cifra je golema, no ono što joj se mora priznati to je da je, za razliku od mnogih svojih kolega, Kylie Minogue tijekom svih ovih godina dobro naučila sve i pronašla pravi put kojim će zgrnuti još više milijuna.