DRUGI DAN NEM-A

Potencijali Cloud usluga i novi izazovi TV oglašavanja

12.06.2014 u 14:21

Bionic
Reading

Prvi panel dana, 'Sunčano s odličnim izgledima za Cloud', raspravio je koje su nove mogućnosti televizijske industrije s pristupom tehnologiji Clouda, dok je panelu 'Oglašavanje na televiziji: izazovi ere multiscreen', moderator Sam Moorthy,osnivač i direktor tvrtke Icons & Images, s kolegama razjasnio koje su nove mogućnosti oglašavanja u današnje vrijeme kada većina korisnika koristi više ekrana

Prvi panel dana, 'Sunčano s odličnim izgledima za Cloud', raspravio je koje su nove mogućnosti televizijske industrije s pristupom tehnologiji Clouda. Unatoč relativno sporom napretku, moderator panela Richard John Brešković, direktor odjela za upravljanje ponudom fiksnih i konvergentnih usluga Hrvatskog Telekoma i panelisti Jeremy Maddocks, regionalni direktor za Rusiju, ZND, Središnju i Istočnu Europu Cisco Systemsa, Žan Godec, direktor poslovnog razvoja za regiju Središnje i Istočne Europe u Nagri te Eric Peeters, direktor odjela za video podršku Liberty Globala, zaključili su kako je Cloud tehnologija budućnost televizije jer korisnici imaju lakši pristup svim sadržajima kada i gdje to žele

Na panelu 'Oglašavanje na televiziji: izazovi ere multiscreen' moderator Sam Moorthy, osnivač i direktor tvrtke Icons & Images, s kolegama je razjasnio koje su nove mogućnosti oglašavanja u današnje vrijeme kada većina korisnika koristi više ekrana. Andrew Bradford, viši potpredsjednik za usluge za klijente u Europi The Nielsen Companyja, Parag Bhandari, direktor UG Strategiesa te Laurence Miall d'Aout, direktorica TVBeata složili su se da u današnje vrijeme, kada se korisnici često poistovjećuju sa sadržajem, oglašivači moraju odrediti svoju ciljanu publiku i individualizirati poruku na te korisnike.

Mediavision pauza za kavu, kratki predah između panela, sudionicima NEM-a pružila je priliku da detaljnije prodiskutiraju o temama panela uz, nakon odlične zabave noć prije, prijeko potrebnu kavu i jutarnju zakusku.

Keynote prezentaciju NEM- a 2014 održao je predsjednik AMC/Sundance Channel Globala, Bruce Tuchman. 'Počašćen sam što sudjelujem u drugoj godini konferencije koja privlači toliko kolega iz industrije i medijskih profesionalaca', izjavio je gospodin Tuchman pri otvaranju prezentacije.

Nakon što je predstavio razvoj novih kanala, sadržaja i platformi AMC/Sundance Channel Globala, istakuo je i 'kako industrija trenutno proživljava nevjerojatnu količinu inovacije, koja samim time donosi svoje izazove. Novi poslovni i kreativni modeli i dalje se razvijaju, konstantno dodavajući kompleksnosti i raznolikosti medijske industrije. Ipak, smatram da je ovo i nevjerojatno uzbudljivo vrijeme za sudjelovanje u toj evoluciji'.

Richard John Brešković moderirao je i treći panel dana, 'Reci mi da me voliš', a o rastućoj prijetnji on-demand usluga linearnom sadržaju raspravljali su Karin Heijink, potpredsjednica pay-TV Channels East Viasat Broadcastinga, Branko Čakarmiš, direktor programa Pro Plusa te Gyorgy Balint, direktor prodaje Chello Central Europea. Iskusni panelisti prezentacijama i videima dokazali su kako linearni kanali, unatoč izazovu i ovisno o sadržaju, uvijek mogu privući nove korisnike.

 
Na 'Gurmanskom satu s Jonathanom Phangom' sudionici su uživali gledajući zvijezdu Travel Channela i Food Networka dok je pripremao originalne, posebno osmišljene recepte za NEM 2014. Sudionici NEM-a uživali su, osim u duhovitom razgovoru s gospodinom Phangom dok je kuhao, i u degustaciji pripremljenog jela, a njegova je piletina pripremljena na azijski način tako izvrsno izgledala da ju je na licu mjesta probala gospođica iz publike, inače već pet godina vegetarijanka.

NEM-ov party u klubu u sklopu hotela Radissona BLU, Ginja, razveselila su čak dva benda, brazilski jazz bend MARACATU NAÇÃO BAND te vrckave The Frajle, nakon kojih je goste do jutarnjih sati zabavljao DJ Parag Bhandari, jedan od izvođača na ovogodišnjem Ultra Europe Split.

337226,334614,330832,325656