POBJEGNITE OD BREXITA

Australija u turističku kampanju ulaže 38 milijuna dolara, a sada su kao zaštitno lice odabrali Kylie Minogue

26.12.2019 u 14:00

Bionic
Reading

Australija je pokrenula novu turističku kampanju u kojoj glavnu ulogu ima pjevačica Kylie Minogue sa svrhom da privuče britanske turiste umorne od brexita

Trominutna reklama, koja je u Velikoj Britaniji premijerno prikazana uoči kraljičina božićnog obraćanja, počinje s formalno odjevenom Minogue očito u Sandringhamu, posjedu kraljice Elizabete, prije no što prizor nestane a pop pjevačica se pojavi na plaži istog imena u Australiji.

Australska kampanja vrijedna 10 milijuna dolara najveća je investicija na britanskom tržištu u više od deset godina.

"U doba nesigurnosti u Velikoj Britaniji, opušteni glazbeni tribute predstavlja simboličnu ruku prijateljstva iz Australije koja toplo proslavlja dugotrajne i duboke veze između dviju zemalja", stoji u izjavi marketinške agencije.

Kampanja je tempirana u vrijeme kad se Britanci suočavaju sa zimskom hladnoćom, ali i u vrijeme kad australska turistička industrija važe potencijalne negativne učinke razarajućih požara koji su mjesecima bjesnili zemljom.

Izvor: Društvene mreže

Neki internetski korisnici primjećuju nesklad između realnosti krize zbog požara i slika iz reklame na kojima se vidi plavo nebo.

Reklama - na kojoj se također vidi i svjetski teniski br.1 Ashleigh Barty, olimpijski plivač Ian Thorpe i bivši igrač kriketa Shane Warne - dio je trogodišnje globalne turističke kampanje vrijedne 38 milijuna dolara.

Božić i Novu godinu čitateljima tportala čestitaju Davor Gobac, Boris Vujčić, Sunčana Glavak, Renato Petek…