NATALI DIZDAR

'Moja nova američka avantura'

13.05.2016 u 20:54

Unatoč brojnim obavezama, pjevačica i socijalna pedagoginja Natali Dizdar odlučila je napraviti mali predah i otputovati u Ameriku. Ondje je već bila, a ovog puta ju je posebno oduševio New Orleans. Po povratku u Hrvatsku za tportal je ispričala svoje impresije s najnovijeg putovanja

'Put je trajao od 25. travnja do 12. svibnja, a plan je bio spojiti i još četiri dana Berlina. Međutim na aerodromu JFK, u povratku iz Amerike nastala je neka drama zbog koje sam na kraju propustila let za Amsterdam, a samim time i Berlin te sam se odlučila vratiti u Zagreb', ispričala nam je Natali.

Cijelo putovanje joj je bilo prilično kaotično i spontano.
'New York, noć u Philadelphiji, vikend u Washington DC-ju i šest nezaboravnih dana u New Orleansu. U New Orleans sam zapravo odlučila ići prvenstveno zbog poznatog jazz heritage festivala, ali ni to nije prošlo baš idealno jer je zbog oluje otkazan koncert Stevieja Wondera i Becka što mi je posebno žao. No ostali koncerti na kojima sam bila bili su zaista vrijedni cijelog tog puta. Atmosfera i energija New Orleansa je posebna u svakom smislu riječi', ističe. Taj ju je grad posve osvojio.

'Autentičnost juga i prošlosti koju nosi, neposrednost i pristupačnost lokalnog stanovništva za koje je šesto teško procijeniti žele li pomoći ili su neke druge namjere u pitanju, danonoćno ludilo french quartera, romantične šetnje uz Mississippi rijeku, ali i činjenica da je New Orleans grad s najvišom stopom kriminala u Americi daje jedan poseban rubni šarm, svemu. Išla sam brodom i kroz njihove močvare tako da sam prvi put vidjela krokodile u njihovom prirodnom staništu, te čula neke zanimljive priče o duhovima, vampirima i raznim drugim praznovjerjima u kojima grad živi godinama. Osim toga, jednu večer sam imala priliku i nastupiti s lokalnim jazz bendom, što je bilo fora, a nakon nastupa dobila sam i ponudu za snimanje albuma s nekim od muzičara koji su se ondje slučajno našli. Općenito, sve u tom gradu se vrti oko glazbe na ovaj ili onaj način, pjeva se na ulicama i malo me čak podsjetilo na atmosferu Havane. Imaju običaj kad netko umre da mu se organizira parada koja ide kroz grad a orkestrom, ljudi se priključuju, i sve se na kraju opet pretvori u zabavu', ispričala nam je prepuna dojmova.

U New Orleansu se većinom vozila autobusom što joj je bio poseban doživljaj jer je najčešće bila jedina bjelkinja u busu.
'Put povratka za New York mi je počeo tako da mi je kartu za autobus do aerodroma spletom okolnosti kupio lokalac u poderanoj odjeći ali sa nepokolebljivim smješkom na licu. Osjećala sam se kao da sam upala u neki film, posebno zato jer mi je avion išao najprije za Philadelphiju gdje sam se u sitnim jutarnjim satima opet vozila lokalnim busevima, sama. Srećom na kraju sam naletjela na starijeg gospodina, jedinog bijelca kojeg sam srela na putu od aerodroma, a koji me zatim otpratio nekoliko blokova do autobusa busa za New York', rekla je Natali.

New York je već posjetila, tako da se ovaj put ni u jednom trenutku ondje nije osjećala kao turist.
'Pogotovo zato jer sam vrijeme provodila s rodicom Petrom koja živi i radi na Manhattanu. New York je definitivno grad u kojem bih mogla živjeti. Volim njegovu slobodu, i to sto je zaista grad koji nikad ne spava, što svaki dan možeš otići na toliko super mjesta, uživati u fuziji glazbe, ljudi, hrane, noćnog života ili jednostavno samo u pogledu na grad. Jedino što se u New Yorku sve vrti oko novca, puno se radi, puno se troši, ljudi su usamljeni, ne provode kvalitetno vrijeme zajedno i mogla bih reći da je sve malo površno, na više razina. Ne kažu bezveze da je New York najusamljeniji grad. Ali bez obzira na to sve, bilo bi lijepo živjeti u njemu neko vrijeme', ističe pjevačica koja kontinuirano gradi svoju karijeru već 12 godina.

Njezin aktualni singl 'Ne reci zauvijek' ne silazi s top ljestvica, a godinama radi samo s najboljim glazbenim timovima. Natali sad očekuje nastup 22. lipnja u Zagrebu u društvu Simply Reda te će ga ponoviti 23. lipnja u Beogradu. Najesen će objaviti svoj četvrti album, a sprema se i za veliki zagrebački koncert u Lisinskom u prosincu.