RECEPT ZA SREĆU

Lokasova 'Šifra' na pragu novih izazova

30.11.2016 u 09:49

Bionic
Reading

Joško Lokas, producent, televizijski voditelj i koautor kviza ‘Šifra’ mogao bi imati godinu za pamćenje. Interes za game show, koji se od listopada emitira na HTV-u, pokazala je, navodno, tvrtka Endemolshine, jedna od najvećih svjetskih distribucijskih tvrtki za televizijske formate, u čijem se portfelju nalaze ‘Big Brother’, ‘Tvoje lice zvuči poznato’, ‘Masterchef’ i još mnogi drugi

Kako doznajemo, već nakon dvije emitirane emisije novog kviza HRT-a interes za ovim novim originalnim i domaćim kvizom pokazala je jedna od najvećih svjetskih distribucijskih tvrtki za televizijske formate, Endemolshine.

Za potvrdu ove informacije kontaktirali smo Joška Lokasa, jednog od koautora kviza te ga pitali koliko ima istine u pričama da je za ovaj domaći kviz interes pokazala tvrtka Endemolshine?

‘Ne bi bilo fer, a ni profesionalno u ovom trenutku tehnicirati bilo kakvim jakim imenima, ali za tu firmu smo svi čuli….’, biranim riječima Lokas se ogradio od samog imena tvrtke, ali nam je ipak potvrdio da interes za ovaj format postoji.

‘Ugodno smo se i sami iznenadili upitom jer smo još uvijek u fazi postavljanja formata na HRT-u, tako da nismo pokrenuli nikakvu akciju za plasman na strana tržišta.

Promotivne aktivnosti vezane za plasman na tržište izvan Hrvatske imali smo u planu postaviti s HRT-om početkom 2017., konkretno od siječnja kad se i zahuktavaju prvi sajmovi, ali očito ćemo morati reagirati brže. Naša jedina motivacija s ovim game showom bila je upravo ta da se na nekoj od stranih televizija pojavi neki naš, domaći proizvod', ispričao nam je Lokas ne krijući zadovoljstvo zbog interesa za kviz čiji je koautor.

Mišljenja je da bi Hrvatska radiotelevizija ovim poslovnim potezom mogla imati višestruke koristi jer bi po ugledu na BBC pokrenula jednu svojevrsnu novinu u svom poslovanju, a to je da i sama proizvodi licencne proizvode čime bi svoju javnu funkciju podigla na višu razinu.

‘Svima nama domaćim autorima realizacija ovog poteza dala bi bitan vjetra u leđa što je ponekad najpotrebnije', zaključio je Joško.

Podsjetimo, kviz ‘Šifra’ krenuo je s emitiranjem sredinom listopada i već od prve emisije vidjelo se da bi to mogao biti vrlo ozbiljan projekt HRT-a. Produkcijski vrlo zahtjevan, vizualno atraktivan i jednostavnog pravila igre, mogao bi postati pravi hit očito ne samo u našem televizijskom eteru.