TRAILER ZA PAMĆENJE

Kineski akcijski film postaje holivudski filmski hit?

16.11.2012 u 12:19

Bionic
Reading

U samo dva tjedna, najavu za akcijski film 'The Lost Emperor' pogledalo je čak 80.000 ljudi, što nepoznatim filmašima otvara mnoga vrata

Iako su imali samo 20.000 funti za svoju filmsku zamisao iz koje bi se trebao stvoriti ratni akcijski film 'The Lost Emperor', John Watts i Thomas Wood, dva nepoznata britanska filmaša, imaju velike šanse za uspjeh nakon što je njihov trailer privukao 80.000 YouTube pregleda za dva tjedna, prenosi britanski portal metro

Nakon kratkog uspjeha, sada su u pregovorima koji im omogućuju proizvodnju filma s budžetom od osam milijuna funti, iako su bili prisiljeni kineske konobare pouzvati u svoj grad kako bi snimili ovaj trailer.

'Umjesto trošenja našeg skromnog proračuna na jeftin film, mi smo odlučili napraviti najbolji trailer što smo mogli', izjavio je 32-godišnji Wats.

Engleska klima radila je u korist najave filma te mu je znatno pomogla da ostavi epski dojam.

The Lost Emperor