Koliko kupujemo i na što smo spremni najviše potrošiti

Ženski vs. muški online shopping

24.06.2019 u 08:53

Bionic
Reading

Posljednje statistike Eurostata o online kupovanju pokazuju da je 66% žena te svega tri posto više muškaraca u Europi nešto kupilo na internetu

Zanimljiv je podatak kako su u prva tri mjeseca 2018. žene češće bile spremne izdvojiti do 100 eura u internetskim trgovinama, a muškarci su prednjačili u peglanju kartica za iznose od 100 do 200 eura. Ipak, i jedni i drugi gotovo su izjednačeni u potrošnji većoj od 300 eura.

Kada su posrijedi kategorije proizvoda, čak 10 posto više muškaraca svoj novac troši na tehnologiju, njih 6 posto više troši na film i glazbu. Muškarci i žene gotovo jednako troše na putovanja, hotelski smještaj te proizvode za domaćinstvo. Ako govorimo o putovanjima i rezervaciji smještaja, prema Forbesu, žene su te koje nalaze destinaciju i smještaj u kojem žele biti te prosljeđuju linkove svojim partnerima, koji dovršavaju kupnju.

Žene prednjače u kupovanju odjeće i sportske opreme te proizvoda za njegu i zdravlje. Poznata je činjenica da žene na sve načine pokušavaju pomno rasporediti vrijeme koje ulažu u dnevne obveze. Stoga ne čudi da one u e-trgovinama češće kupuju hranu i kućanske potrepštine. I jedne i druge najviše vesele akcije, pa svoj novac često troše na primamljive ponude bez obzira o kojoj je kategoriji proizvoda riječ.

Bilo da ste žena bilo muškarac, sve svoje želje možete ostvariti na Žutom kliku. Nudi vam se više od 11 tisuća artikala koji će ispuniti i najkompliciranije zahtjeve. Što god da ste naručili, Žuti klik će vam to besplatno dostaviti na vašu adresu u roku od tri radna dana.