DOBITNA KOMBINACIJA

Zašto je slava i dalje najprivlačniji miris?

21.09.2011 u 07:00

Bionic
Reading

Od mirisnih privjesaka i narukvica dječjih pjevačkih zvijezda do inovativnih parfemskih hitova u formi iPhonea…

'Budimo iskreni, svakom je muškarcu važno kako djevojka miriše! Vrlo sam povezan sa svojim obožavateljima pa sam kreirao miris koji mi je osobito drag kako bih ih još više približio svome svijetu.' Što mislite, kome pripada ova izjava? Justinu Bieberu, vlasniku nedavno lansiranog (ali ne kod nas) mirisa Some Day. Njegov prvi miris, prošlogodišnji My World nije bio u klasičnom obliku, u bočici. Pojavio se u formi parfumiranih narukvica i privjesaka, popularnih 'dog tags'.

Aktualni parfem rehabilitirane pop-princeze Britney Spears Cosmic Radiance, s motom 'budi najsjajnija zvijezda u svemiru', ugodna je kombinacija voćnih (mandarina, liči, kruška) i cvjetnih nota (jasmina, gardenija, božur). Britney je ponosna vlasnica jedne od najprodavanijih mirisnih linija. S utrškom njezinih parfema od suvremenih zvijezda može se uspoređivati samo J.Lo i njezina linija Glow.

No najuspješniji i najprodavaniji celeb-parfemi pripadaju Elizabeth Taylor, proljetos preminuloj glumici s titulom 'najljepše žene na svijetu' i vlasnici prvog celebrity parfema, famoznog Passion iz 1987. Potaknute uspjehom njezine 'strasti', zvijezde iz svijeta sporta, filma i glazbe sramežljivo su počele razvijati koncept celeb-mirisa koji nas je, eto, doveo i do ženskog mirisa s potpisom muške dječje zvijezde.

Sredinom 90-ih pojavila se još jedna parfemska inovacija koja se više nego uspješno zadržala da današnjih dana. Američki dizajner Calvin Klein lansirao je za to doba neobično jednostavan i osvježavajući uniseks miris One kojim je 1994. predstavio svoju podliniju CK. Ovogodišnja inačica CK One Shock, baš kao i domišljato putno pakiranje u formi iPhone, One On the Go, potvrđuju status jednog od najprodavanijih parfema na svijetu.