želimo ih

Zaboravite na široke modele, vraćaju se uske hlače i nikada nisu bolje izgledale

09.03.2024 u 11:20

Bionic
Reading

Zbog rastuće popularnosti širokih modela slim i skinny traperice pale su u drugi plan. I nakon što je modni svijet prihvatio lepršave nogavice, uski kroj vraća se u prvi plan. Vrijeme je da prekopate ormare i izvučete one uske traperice koje duže vrijeme čekaju da ugledaju svjetlo dana

Donedavno slim i skinny modeli hlača nisu bili baš moderni. Dapače, nerijetko su proglašavani kontroverznima, a na modnoj sceni u potpunosti ih su zasjenili široki krojevi. Međutim u 2024. polako, ali sigurno uski krojevi se vraćaju u prvi plan zahvaljujući nekolicini dizajnera i slavnih osoba koje ih čine svojim novim proljetnim esencijalnim komadima.

Kontroverzne uske traperice vraćaju se u 2024. godini

Rođene krajem 1990-ih, slim fit krojeve prvo su prigrlili svi zločesti dečki i rokeri Londona, uključujući Petea Dohertyja i članove njegove grupe Libertines. Povratkom trendova iz 2000-ih, ovaj kroj, baš kao i široke traperice ili one s niskim strukom, tipične za 2000-e, uspio se vratiti ove godine.

Brendovi poput Copernija ili čak Blumarinea (koji izaziva senzaciju svake sezone komadima s Y2K naglascima, od nabranih mini haljina do kričavih remena, uključujući nadograđeni traper) predstavili su svoje reinterpretacije slim traperica u suvremenim verzijama.

Izbor modela ravnih nogavica je šarolik, a omogućuje pronalazak onog koji savršeno odgovara baš svakom stilu i stajlingu. Ove sezone na velika vrata vraća se raw traper u svojoj originalnoj tamnoj boji. A kombinacija raw i slim modela bit će ultimativni hit ovog proljeća.

Dolaskom proljeća koža ponovno dobiva na snazi, a slim i skinny modeli ističu se zavodljivošću i dozom chica. S druge strane, traperice u boji otvaraju vrata velikim mogućnostima kombiniranja i osvježavanja klasičnih stajlinga. Od crvenih i smeđih, preko bijelih, do sivih – ove sezone skinny i slim modelima nećete moći pogriješiti.

  • +7
Uske hlače Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo