RECI DA!

Za obnovu dječjih domova u prvom valu kampanje prikupljeno 166 tisuća kuna

17.10.2015 u 15:58

Bionic
Reading

U humanitarnoj kampanji Reci DA! koju zajednički provode tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska prikupljeno je 166 tisuća kuna za obnovu prva četiri dječja doma od njih 12 koji su uključeni u kampanju. U novu školsku godinu djeca u domovima u Zagrebu, Puli, Osijeku i Splitu ulaze u obnovljen i uljepšan prostor. U drugom valu kampanje Reci DA! obnavljat će se domovi i centri za pružanje usluga u zajednici u Selcu, Vinkovcima i Lipiku.

Iznenađenje pa osmijesi i veselje bili su izrazi lica koji su se izmjenjivali na dječjim licima prilikom ulaska u obnovljene i uljepšane prostore domova u Zagrebu, Osijeku, Puli i Splitu. Nakon ljetnog odmora, boravka na moru ili u obiteljima djeca su se u domove vratila s početkom školske godine. Do tada su većim dijelom završili i radovi na preuređenju ili opremanju prostora u sklopu humanitarne kampanje Reci DA! koju su zajednički provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, a u kojoj je ukupno prikupljeno 165.955 kuna za uređenje četiriju domova.

Najveći dio prikupljenog iznosa je usmjeren na obnovu Dječjeg doma Zagreb, Podružnica A.G. Matoš u Zagrebu. Okupljeni na press konferenciji u prostorima Doma mogli su se i sami uvjeriti u obim i zahtjevnost poslova na preuređenju prostora koje je izvršeno u vrlo kratkom roku.

'Humanitarna kampanja Reci DA! otvorila nam je mogućnost preuređenja dijela prostora koji je već dugo na čekanju. Prostor je zadnji put ozbiljnije renoviran prije 30 godina i zaista mu je bila potrebna temeljita obnova. Djevojčice su oduševljene preuređenim sobama i dodatnim prostorom za učenje, a i brojnim drugim sitnicama kojima je prostor uređen. Veliko hvala tvrtkama Procter&Gamble i Lidl Hrvatska koje su toliko truda i dobre volje uložili u provedbu i uljepšavanje dječje svakodnevnice, izjavila je Jasna Ćurković Kelava, ravnateljica Dječjeg doma Zagreb, u čijem je sastavu i podružnica A.G. Matoš.

Ljepša svakodnevica i ugodnije odrastanje djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi cilj su humanitarne kampanje Reci DA! koja se provodi već drugu godinu za redom. Potrebe dječjih domova su različite, te je u suradnji s ravnateljima odlučeno o raspodjeli donacije.

'U suglasju svih uključenih u kampanju odlučeno je da se najveći dio sredstava iz ovog vala kampanje izdvoji za potrebe Dječjeg doma Zagreb, odnosno podružnice A.G. Matoš u Zagrebu. Prostor je zahtijevao temeljitu obnovu pa smo unutar doniranog iznosa uspjeli promijeniti sve stare prozore, a djevojčice koje borave u ovom dijelu doma su dobile i dodatni prostor za učenje, obnovljeni su podovi i zidovi, te je promijenjen i dio dotrajalog namještaja. Tvrtka Procter&Gamble i na ovaj način ističe svoju predanost društveno odgovornim projektima u sredinama u kojima smo prisutni. Humanitarnom kampanjom Reci DA! omogućujemo udobnost i toplinu doma djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi, te i na ovaj način dotičemo mnoge živote u skladu s našom globalnom socijalnom strategijom.

Iznimno smo ponosni na cijeli projekt koji se sada nastavlja dalje prikupljanjem sredstava za obnovu još tri dječja doma u nastavku kampanje Reci DA!', izjavila je marketing menadžerica P&G-ja, Antonija Svirčić.

Domovima u Osijeku i Splitu preuređeni su dnevni boravci, a domu u Puli poludnevni boravak za djecu koja nisu smještena u domu.

'Podrška kampanji Reci DA! za uređenje 12 dječjih domova kojima je osnivač RH za nas je projekt od najveće važnosti. Dio zagrebačke podružnice A.G. Matoš je dobio sasvim novo ruho, a djeci u Splitu, Osijeku i Puli je prostor uređen novim namještajem i drugom opremom kako bi im svakodnevica bila ljepša i ugodnija. Kad vidimo koliko smo toga uspjeli zajedničkim naporima tvrtki P&G i Lidl Hrvatska još više se veselimo nastavku kampanje koja u našim trgovinama već traje', izjavila voditeljica odnosa s javnošću Lidla Hrvatska, Lana Jugo.

Preuređenje podružnice Dječjeg doma Zagreb vodio je tim predvođen dizajnericom interijera Mirjanom Mikulec.

'Izgled prostora prije i poslije više nego dovoljno govori o tome što je sve učinjeno na obnovi i uljepšavanju prostora i dječje svakodnevice. I moj tim i ja smo sretni što smo dio ovog projekta i što ćemo zajednički nastaviti pružati ruku potpore domovima koji skrbe o velikom broju djece i koji bez pomoći tvrtki P&G i Lidl Hrvatska ne bi uspjeli u kratkom roku ostvariti ovako veliki pomak', izjavila je dizajnerica interijera Mirjana Mikulec.

Potporu cijelom projektu od samog početka pruža i Ministarstvo socijalne politike i mladih. Pomoćnici ministrice Ivi Prpić je uručen donacijski ček.
'Briga za dobrobit djece temeljna je dužnost pojedinca, institucija ali i cijelog društva, a provođenje akcije 'Reci DA'“ zasigurno će doprinijeti podizanju kvalitete života djece u dječjim domovima. Jedna od prioritetnih zadaća sustava socijalne skrbi na području zbrinjavanja djece je deinstitucionalizacija, osnaživanje bioloških obitelji, razvoj udomiteljstva te razvoj drugih izvaninstitucijskih usluga. No, i pružanje novih usluga u dječjim domovima zahtijeva ulaganje u prostor i opremu, pri čemu će ovoga puta svoj značajan doprinos dati tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska', izjavila je pomoćnica ministrice, Iva Prpić.

Drugi dio humanitarne kampanje 'Reci DA' u svim trgovinama Lidla započeo je početkom listopada, a kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Selcu, Vinkovcima i Lipiku.

U 12 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 447 djece, a za 431 dijete se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.