'#Ferragnez'

Vjenčanje koje je potuklo i ono kraljevsko: Njezine vjenčanice izazvale su veće zanimanje nego ona koju je nosila Meghan Markle

  • Autor: E. K.
  • Zadnja izmjena 07.09.2018 12:18
  • Objavljeno 07.09.2018 u 12:18
Chiara Ferragni

Chiara Ferragni

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Chiara Ferragni, jedna od najuspješnijih svjetskih modnih blogerica i talijanski reper Fedez, nedavno su izgovorili sudbonosno 'da', a o njezine tri vjenčanice koje je nosila u bajkovitoj palači Dimora delle Balze u gradiću Noto na Siciliji, ne prestaje se pričati

Usprkos tome što je slavni dizajner Stefano Gabanno na Instagramu komentirao da je prva od tri Diorove vjenčanice koje je Chiara nosila na svom vjenčanju izgledala jeftino, čini se da se mnogi ne slažu s mišljenjem ovog modnog znalca koji je poznat po tome što ne štedi nikoga.

Tri prekrasne vjenčanice kuće Dior Couture, toliko su oduševile modni svijet da je tvrtka za analizu podataka izvijestila je da je medijska pokrivenost vjenčanja u cjelini donijela oko 5 milijuna dolara za Dior. Samo objave Chiare Ferragni s luksuznom oznakom generirali su ukupno 1,6 milijuna dolara. Da je Dior želio reklamnu kampanju s jednakim utjecajem poput Chiarinog vjenčanja, za to bi vjerojatno morao potrošili više od 5 milijuna dolara!

Štoviše, haljina chic Talijanke donijela je više pozornosti Dioru nego vjenčanica Meghan Markle za Givenchy. Vojvotkinja Sussexa nosila je minimalističku Givenchyovu haljinu koju je dizajnirala Clare Waight Keller na kraljevskom vjenčanju u svibnju izazvavši podijeljene reakcije.

Prema podacima Launchmetricsa koja se bavi analizom podataka, vjenčanje slavnog talijanskog para označenog kao '#Ferragnez', generiralo je čak 36 milijuna dolara skupivši više od 67 milijuna različitih medijskih objava.

  • +21
  • +18

Meghan Markle dolazi u crkvu na vjenčanje s princem Harryjem

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Prema ovim podacima, brend Dior je sa svojih 15 posto pregleda od ukupnih pregleda 'velikog talijanskog vjenčanja', nadmašio 7 posto pregleda Givenchy od ukupnih pregleda kraljevskog vjenčanja. Doduše tu treba uračunati i činjenicu da vojvoda i vojvotkinja Sussexa nemaju vlastite račune na društvenim medijima niti smiju reklamirati brendove.

Inače, proces izrade spomenutih vjenčanica Chiare Ferragni započeo je još prije godinu dana. Svaka haljina koju je Chiara nosila te večeri imala je mnogo osobnih detalja.

Prva je bila klasična vjenčanica od čipke, a nakon vjenčanja Chiara se presvukla u drugu vjenčanu haljinu, ukrašenu sitnim porukama i simbolima koji za nju imaju posebno značenje. 'Od simbola oka do malog lava koji predstavlja njihova sina Leonea, s riječima pjesme 'Favorisca i Sentimenti' koje je napisao Fedez, ovi decentni ukrasi simboliziraju ključne trenutke života mladoga para', objasnila je kuća Dior u objavi na Instagramu.

Yes I do, forever 💍

Objavu dijeli Chiara Ferragni (@chiaraferragni)

Vjenčanje Chiare i repera Fedeza

Izvor: Društvene mreže / Autor: Instagram

Treća je bila kratka haljina koja je imala identičan gornji dio kao i druga, ali je donji zamijenjen raskošnom suknjicom od tila u čemu je lijepa mladenka izgledala neodoljivo i poput balerine.