SAMO U TRAPERICAMA

Vanja Mamić se skinula u toples

16.10.2013 u 13:50

Vanja i Nina Mamić zajedno u kampanji

Izvor: Promo fotografije / Autor: Maja Brčić

Bionic
Reading

Krie Design, modni brand dizajnerice Kristine Burje, lansira prvu jeans kolekciju. Zaštitna lica Krie jeans kampanje su Vanja i Nina Mamić, koje je snimio renomirani modni fotograf Goran Matijašec

Modna dizajnerica Kristina Burja bogatu kolekciju modela s potpisom Krie Designa obogaćuje s jeans kolekcijom koja sadrži nekoliko modela traperica koje pristaju svim ženama bez obzira na godine. Zato je slogan kampanje 'Traperice za sve generacije', a na fotografijama snimljenima u HYPO EXPO kongresnom centru utjelovile su ga majka i kći – Vanja i Nina Mamić.

Kampanja starta krajem listopada, a traperice se mogu nabaviti već sada po cijeni od 450 do 750 kn u showroomu Krie Designa.

Vanja i Nina Mamić izabrane su za zaštitna lica modnog brenda Krie Design, jer njihove odjevne komade i inače vole nositi. Fotograf Goran Matijašec je realizirao Kristininu ideju i atraktivnim fotografijama pokazao kako majka u svojoj kćeri vidi sebe dok je bila mlada te kako kći u svojoj majci vidi ono što bi s vremenom željela postati.

'Bio je izazov raditi na ovoj kampanji i prenijeti stvarne emocije koje su se osjećale na setu. Ovdje nije bilo potrebno kreirati zamišljeni odnos među modelima koji je jako bitan za uspjeh fotografije. Jasno je da je riječ o bezuvjetnoj ljubavi, poštovanju i privrženosti mame i kćeri, što se može osjetiti promatrajući ih kroz objektiv', izjavio je Goran

'Ovo je prvo snimanje kojem sam se iskreno veselila! Gledajući Ninu bila sam jako ponosna, prvi put sam vidjela svoju djevojčicu našminkanu u ulozi modela. Moja Nina postala je predivna mlada žena', rekla je Vanja Mamić koja je blistala kao i uvijek. Vanja se slikala samo u trepericama te je pokazala svoju zavidnu liniju.

'Dugo sam istraživala krojeve hlača i bezbroj puta mi je potvrđeno da pristaju mnogima. Vanja i Nina su toliko slične i istodobno toliko različite, a moj dizajn na objema funkcionira odlično', izjavila je Kristina Burja. Dizajnerska ideja koja stoji iza kolekcije jest idealan kroj koji skriva nedostatke te ističe prednosti i pristaje svim ženama bez obzira na godine, građu, kilažu...

Kampanja je realizirana s timom koji zajedno s Kristinom Burjom stoji iza novog koncepta RE:DESIGN koji ženama nudi potpuni styling, odnosno idealnu odjevnu kombinaciju, šminku i frizuru. Riječ je o vizažistici Eli Milković te studiju za oblikovanje i njegu kose GT Beauty.