NIŠTA NE PREPUŠTA SLUČAJU

Tri prekrasne Severinine haljine za samo jednu prigodu

06.12.2015 u 13:00

  • +9

Severina i Goran Karan u spotu za pjesmu 'Šta' je svit'

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Bionic
Reading

Modne igrice kraljice estrade uvijek su zanimljive, pa tako ni u novom spotu za koji je odabrala tri prelijepe dizajnerske haljine, Severina nije razočarala svoje obožavatelje, ali ni modne zaljubljenice

Novi Severinin spot za ljubavnu baladu 'Sta' je svit' iz mjuzikla 'Naša bila štorija' koju izvodi s Goranom Karanom, svjetlo dana ugledat će u ponedjeljak, 7. prosinca. 'Sta' je svit' predstavlja razgovor glavnih likova mjuzikla, lijepe Splićanke Ane i mladog nogometaša Hajduka, Duje. Spot je sniman u Splitu, u kojem je smještena i radnja mjuzikla, a za snimanje je lijepa Splićanka odabrala tri seksi, ali jako elegantne haljine trendi midi dužine uz koje je nosila crne Diorove štikle sa zanimljivom petom.

Prekrasna elegantna čipkasta crna haljina s krem podstavom bez rukava djelo je Severinine dobre prijateljice Matije Vujice, koja je dizajnirala i Severinine raskošne vjenčanice za beogradsku svadbu.

Crna haljina LeiLou by Alex Dojčinović dugih rukava s izvezenim cvjetovima u crvenoj, bijeloj i zelenoj boji kreacija je još jedne Severinine prijateljice, dizajnerice Aleksandre Dojčinović čijim je ženstvenim kreacijama popularna pjevačica godinama vjerna.

Treća haljina od crne čipke midi dužine nosi potpis sve popularnijeg londonskog modnog brenda Self Portrait koji obožavaju strane, al i domaće fashionistice. Self Portrait je u rujnu 2013. osnovao malezijski dizajner Han Chong, a njegovu prepoznatljivu ženstvenu estetiku sa zanimljivim luksuznim detaljima od čipke, prozirne tkanine i izvezenih detalja, odmah su prepoznale it cure iz svijeta mode i showbiza. Ženstvene i seksepilne kreacije privlače pozornost intrigantnim detaljima i u njima ne možete proći nezapaženo.

'Dizajniram razmišljajući o tome što žene zaista žele i onda stvaram garderobu za njih. Jednostavna je za nositi, ima dovoljno detalja, a opet nije previše avangardna. Po mom mišljenju, u modnoj industriji postoji velika praznina koju pokušavam popuniti, radi se ili o skupim dizajnerskim brendovima ili uličnim lancima mode. Nitko ne ulaže malo više truda u detalje. Riječ je o odjeći prihvatljive cijene, a razvijamo tkanine pokušavajući ih učiniti malo posebnijima', kaže Chong čije se haljine mogu kupiti na luksuznom net-a-porteru, al i na popularnom Assou, a cijena im ne prelazi 3000 kuna.