NA SVIJETU

Toyota prestigla BMW na mjestu najvrednije automobilske marke

22.05.2013 u 15:27

Bionic
Reading

U posljednje dvije godine, Bavarci su uživali u ulozi proizvođača najvrednije automobilske marke na svijetu. Od jučer ta uloga pripada Toyoti

Millward Brown, američka kompanija za istraživanje tržišta u posljednjoj studiji 'Stotinu najvrednijih globalnih brendova' procijenila je vrijednost Toyotinog brenda na 24,5 milijardi dolara, a BMW-ovog na 24 milijarde.

To je skok od čak 12 posto u odnosu na prošlu godinu za Toyotu, potaknut rastom segmenta hibridnih vozila, i pad BMW-a u istom razdoblju od dva posto.

Za Bavarce možda alarmantnije zvuči 11-postotni Mercedesov skok na treće mjesto, zahvaljujući snažnom rastu prodaje u Kini, s procijenjenom vrijednošću od 17,95 milijardi američkih dolara.

Preostala mjesta u prvih 10 upotpunjavaju Honda (12,4 mlrd), Nissan (10,18 mlrd), Volkswagen (8,79 mlrd), Ford (7,55 mlrd), Audi (5,54 mlrd), Hyundai (4 mlrd) i Lexus (3,47 mlrd).