MODNI USPON

Tko je Gabriela Hearst: Njezine torbice zaludile su žene diljem svijeta, a sada je postala glavnom vizionarkom modne kuće Chloé

  • Autor: I. B.
  • Zadnja izmjena 19.12.2020 17:47
  • Objavljeno 19.12.2020 u 17:47
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Mina Magda/BFA / Shutterstock Editorial / Profimedia

U godini obilježenoj pandemijom francuska modna kuća Chloé odlučila je okrenuti novu stranicu. Dizajnericu Natachu Ramsay-Levi na funkciji kreativne direktorice brenda, a koju je obnašala pune četiri godine, sada je zamijenila Gabriela Hearst – urugvajska dizajnerica s njujorškom adresom koja je svjetsku slavu stekla svojim statement modelima torbi s paprenom cijenom

Svoj istoimeni luksuzni brend ready-to-wear linije odjeće i modnih dodataka Hearst je osnovala 2015. godine, a posljednjih mjeseci u modnim krugovima naveliko se spekuliralo time kako će upravo ona postati novom kreativnom direktoricom francuske modne kuće Chloé.

U samo pet godina njezin je modni brend stekao poštovanje i prepoznatljivost u modnoj industriji zahvaljujući fokusu na casual eleganciji, strogim krojevima i upotrebi tekstila u duhu održive mode, no po nebesko visokim cijenama.

Njezin brend od konkurencije prvenstveno je odskakao prepoznatljivim modelima torbi koje su do danas u svoj ormar pospremile neka od najutjecajnijih imena iz svijeta mode, televizije, filmske industrije, pa čak i bivša članica kraljevske obitelji Meghan Markle.

Modeli torbi Demi i Nina s potpisom Gabriele Hearst pokazali su se najpopularnijima, a njezine torbice toliko su opčinile poznatu rusku poduzetnicu i osnivačicu modne i lifestyle platforme Buro247.com, Miroslavu Dumu, da ih je odlučila nabaviti u nekoliko boja.

Iako se klasični modeli luksuznih torbica prodaju po cijeni od 12.250 do 14.075 kuna, ekskluzivni modeli od krokodilske kože drže cijenu od nevjerojatnih 108.000 kuna, zbog čega ih mnogi uspoređuju s planetarno popularnim Hermesovim modelima Birkin i Kelly.

'Sve je počelo tako što sam torbe nosila ja sama kao uzorak', izjavila je svojedobno Hearst za The New York Post. Oba popularna modela inspirirana su kineskim kolačićem sreće, a potražnja za Demi i Ninom postala je toliko velikom da je za njih postojala listala čekanja od nekoliko stotina kupaca - slavna dizajnerica tvrdi kako je nerijetko prolazilo i po nekoliko mjeseci dok torbica nije stigla do svog kupca.

Odlične reakcije na ogledne modele torbica potaknule su urugvajsku dizajnericu da krene u proizvodnju i ozbiljno se posveti njihovom dizajniranju, a lista slavnih imena koja ih obožavaju dovoljan je dokaz da je ispravno odlučila.

  • +15
  • +12

Gabriela Hearst

Izvor: Profimedia / Autor: Prandoni/BFA / Shutterstock Editorial / Profimedia

Prošle godine u New Yorku organizirala je svoju prvu ekološki osviještenu reviju, a Američko udruženje modnih dizajnera (CFDA) proglasilo ju je dizajnericom godine u kategoriji ženske mode. Ovog rujna imala je čast debitirati na Pariškom tjednu mode, a njezina modna revija jedna je od 20-ak organiziranih koje su imale živu publiku u jeku pandemije.

LVMH Luxury Ventures, investicijska podružnica multinacionalnog konglomerata luksuzne robe LVMH, preuzela je manjinski udio u poslovanju Gabriele Hearst u siječnju 2019. godine; njezin brend tada je zabilježio prihod od oko 24 milijuna dolara prvenstveno zahvaljujući globalnoj popularnosti njezinih statement modela torbi.

Predstavništvo francuske modne kuće Chloé najavilo je Hearst početkom prosinca kao novu kreativnu direktoricu, a paralelno će se brinuti o vlastitom brendu. Prihvaćanjem navedene funkcije, Hearst će slijediti stope brojnih dizajnerskih zvijezda, uključujući Karla Lagerfelda, Stellu McCartney i Phoebe Philo, koji su prije nje ostavili modni trag u francuskoj kući što ju je 1952. godine osnovala Gaby Aghion.

Francuska modna kuća Chloé danas se nalazi u vlasništvu švicarske modne grupacije Richemont, a koja također posjeduje luksuzne brendove poput Cartiera i Azzedine Alaïe te predstavlja glavnu konkurenciju francuskoj modnoj grupaciji LVMH.

'Gabriela je žena koja uvijek gleda naprijed i njezino kreativno vodstvo bit će pozitivna snaga u daljnjem razvoju i širenju izvorne vizije smislene i snažne ženstvenosti osnivačice kuće. Njezina snažna vizija odgovorne mode uistinu utjelovljuje vrijednosti i osjećaj predanosti žena koje nose Chloé', izjavio je izvršni direktor brenda Riccardo Bellini.

Slavna 44-godišnja dizajnerica, koja je odrastala na stočnoj farmi svoje obitelji u Urugvaju, glasna je zagovornica poboljšanja transparentnosti u luksuznom lancu opskrbe te ne krije svoju uzbuđenost time što će surađivati s Bellinijem i pružiti mu podršku u njegovoj 'predanosti da stvori modni biznis koji je socijalno osviješten i u ravnoteži s okolišem'.

'Ponizna sam i sretna što mogu surađivati s timom modne kuće Chloé kako bih pomogla u ostvarenju njihove prekrasne vizije na kreativan i odgovoran način', izjavila je.

Prva kolekcija Hearst za poznatu francusku modnu kuću svjetlo dana trebala bi ugledati u ožujku, a njome će predstaviti modnu liniju za sezonu jesen/zima 2021. godine. Njezino imenovanje kreativnom direktoricom brenda Chloé najnovija je u nizu promjena dizajnera na vrhu najpoznatijih luksuznih kuća ove godine.

U lipnju ove godine američki dizajner Matthew Williams postao je kreativnim direktorom francuskog Givenchyja dok je britanski dizajner Kim Jones na poziciji kreativnog direktora talijanskog Fendija zamijenio njegova dugogodišnjeg dizajnera Karla Lagerfelda, nakon što je prošle godine preminuo u 86. godini života.

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!