Na ovogodišnjoj gala večeri Women in Entertainment magazina The Hollwood Reporter, Gwyneth Paltrow pojavila se u izdanju koje savršeno utjelovljuje njen dugo građen imidž muze estetike tihog luksuza
Nenametljiva, ali vrlo promišljena elegancija koja se oslanja na kroj i teksturu umjesto na dramatične detalje postal je zaštitni znak Gwyneth Paltrow.
Slavna oskarovka bila je među glavnim gošćama događaja na kojem je, uz Jennifer Lopez i niz kolegica, slavila žene koje oblikuju industriju, istovremeno primajući prestižnu Sherry Lansing Leadership Award.
Duga uska haljina u nijansi slonovače, sa okruglim izrezom, dugim rukavima i čisto definiranim ramenima stvarala je gotovo monašku siluetu koja se tek pri dnu otvara decentnim prednjim prorezom.
Teksturirani materijal po uzoru na tvid darovao je dimenziju i taktilnost, pa haljina na fotografijama izgleda meko i luksuzno umjesto strogo.
Paltrow ostaje vjerna svojem prepoznatljivom beauty rukopisu: kosa joj je isfenirana u ravnu, superglatku frizuru s razdjeljkom po sredini, koja dodatno naglašava čistoću cijelog looka.
Šminka je gotovo neprimjetna – blistava koža, neutralne usne i suptilno naglašene oči – što je u skladu s onim što promovira kroz vlastiti brend i lifestyle filozofiju.
Spomenuta haljina djelo je same Gwyneth Paltrow.
Glumica je ove jeseni modnu priču svog lifestyle carstva Goop podignula na novu razinu lansiranjem brenda GWYN, linije odjeće koja njezin prepoznatljivi tihi luksuz pretvara u zaokruženi garderobni sustav. Umjesto još jedne trendovske etikete, GWYN je zamišljen kao niz bezvremenskih komada koji izgledaju kao produžetak njezina privatnog stila – u znaku čistih linija, neutralne palete, nenametljivih ali visokokvalitetnih komada.
GWYN je prirodna evolucija Goopove dotadašnje modne linije G. Label, koja je prije gotovo desetljeća krenula s tek nekoliko komada i postupno izrasla u prepoznatljiv ready‑to‑wear potpis.
Crvene salonke kao snažan kontrast
Jedini snažan koloristički kontrapunkt u cijeloj kombinaciji Gwyneth Paltrow na gala večeri u Los Angelesu bile su glatke, špic salonke u vatreno crvenoj nijansi, koje su savršeno sinkronizirane s tonom tepiha i vizualnog identiteta događaja.
Upravo taj sudar razigranih cipela i monokromatske haljine čini outfit suvremenim, ali i sasvim prigodnim za novu sezonu blagdanskih zabava.