CRO A PORTER

Strana hrvatske mode kakvu još niste vidjeli

  • Autor: M. C.
  • Zadnja izmjena 07.10.2012 10:51
  • Objavljeno 07.10.2012 u 10:51
Krpene lutkice za unicef cro a porter

Krpene lutkice za unicef cro a porter

Izvor: Pixsell / Autor: Pixsell

U sklopu ovogodišnjeg Cro a portera UNICEF je organizirao humanitarno-modnu večer na kojoj su se prikupljala sredstva za udomljavanje djece s teškoćama

Naziv humanitarno-modne večeri održane u Laubi bio je 'Dobrota je uvijek u modi', a mnogi su se pridružili i kupili lutkice naših dizajnera. Tako su humanitarnu akciju podržale i Mirela Forić, Tatjana Jurić, Ivana Balaban, Maja Vučić, Žana Mari Lalić te druge osobe iz javnog života.

Dražen Breitenfeld

Dražen Breitenfeld

Izvor: tportal.hr / Autor: Dražen Breitenfeld


Hrvatski dizajneri za ovu su prigodu izradili unikatne krpene lutkice, a sav prihod od prodaje ulaznica i lutkica namijenjen je UNICEF-ovom programu za poticanje udomiteljstva djece s teškoćama u razvoju. Tako su svi sudionici kupnjom ulaznice od 200 kuna pomogli tom programu.

Dizajneri koji su odlučili svoju kreativnost spojiti s humanitarnim radom i osmislili jedinstvene lutkice su Aleksandra Dojčinović, A'MARIE, Anamarija Asanović, Boris Pavlin, Borna et Fils, Dioralop, ELFS, Hippy Garden, Ivica Klarić, Jelena Aleksić, JET-LAG, Luka Grubišić, Linea Exclusive, Matija Vuica, Monika Sablić, MAK, Madam Demode, Sonja Lamut, Tomislav Bahorić, Zoran Aragović, Zigman, XD Xenia Design, Etna Maar i Image Haddad.

Tijekom večeri predstavili su po jedan model iz kolekcija koje će biti viđene na skorašnjem Cro a porteru. Posebnu je pažnju imao Boudoir koji je održao reviju za jubilarnih deset godina rada. Njihove su raskošne damske haljine popraćene gromoglasnim pljeskom.

Dražen Breitenfeld

Dražen Breitenfeld

Izvor: tportal.hr / Autor: Dražen Breitenfeld

Inače se projekt izrade krpenih lutkica UNICEF provodi već više od 20 godina u suradnji s volonterima koji ih izrađuju, a u Hrvatskoj su se pod imenom 'Seka i braco' počele prodavati 2006. godine. Izrađuju ih marljive volonterke treće dobi, koje godišnje naprave 200-tinjak lutkica, pomažući time promicanje udomiteljstva koje se u Hrvatskoj provodi kroz akciju 'Svako dijete treba obitelj'.

Naime, više tisuća djece u Hrvatskoj odrasta u institucijama, koje unatoč trudu osoblja koje tamo radi ne mogu nadomjestiti roditeljsku ljubav i pažnju. Stoga je UNICEF pokrenuo akcije poticanja udomiteljstva kako bi senzibilizirao širu javnost o važnosti odrastanja djece u obiteljskom okruženju, uključujući i poticanje specijaliziranog udomiteljstva djece s teškoćama u razvoju.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi