(G)ASTRO PROFILI

Prehrana za vitku liniju prema horoskopskom znaku

  • Autor: Ozren Podnar
  • Zadnja izmjena 23.04.2017 08:25
  • Objavljeno 23.04.2017 u 08:25
Profimedia

Profimedia

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Niste odoljeli zovu uskršnje trpeze i više ne možete ući u uobičajenu odjeću? Nemate drugog izbora nego prionuti dijeti. Pritom uzmite u obzir koje vam namirnice i načini pripreme odgovaraju ovisno o vašem zodijačkom znaku

Ovan

Vaš vam vatreni temperament rijetko dopušta gomilanje prekomjerne težine. Ako vam se to ipak omakne, upalite svoju unutarnju 'pećnicu' ljutim namirnicama kao što su ljuta paprika, češnjak, đumbir, curry i kurkuma. Izbjegavajte hranu koja rashlađuje, poput svježih krastavaca i jogurta.

Bik

Prizemni si Bik voli ugađati na razne načine, pa i kaloričnom hranom bogatom masnoćama i ugljikohidratima. Ako ste pretjerali, kao što je kod vas često slučaj, prebacite se na svježe i sušeno voće, pirjano povrće, mahunarke i morske plodove. Držite se podalje od bijelog šećera i brašna.

Blizanci

Zračni su znakovi uglavnom vrlo aktivni i neskloni mršavljenju, no Blizancima apetit snažno oscilira i povremeno ih tjera da jedu za dvoje. Desetak dana na sirovoj hrani pomoći će vam da se vratite na prosječnu kilažu. Varirajte ili miješajte namirnice jer bi vas jednoličnost odvratila od dijete.

Rak

Budući da imate osjetljive živce često posežete za 'utješnom hranom', a to su redovno kalorični ugljikohidrati - keksi, kolači, kruh i tjestenine. Možda niste znali da piletina, puretina, morska riba, sjemenke i orasi također dižu raspoloženje. Ako ne možete bez slatkog, poslužite se Stevijom.

Lav

Nerado provodite dijetu smatrajući je tlačenjem i ograničavanjem slobode. Zaboravite na sve što nalikuje na prisilu i naprosto se orijentirajte na što više svježe i raznovrsne hrane. U jelovnik uključite ljute namirnice poput senfa, hrena, feferona, češnjaka i đumbira. Ubrzat će vam metabolizam i skidanje kila.

Djevica

Zdravstveno ste osviješteni i rijetko se odajete pretjerivanju. Osjetljivost želuca također vam pomaže da se klonite teške hrane. U rijetkom slučaju krize s kilažom, priklonite se čisto biljnoj prehrani.

Orašasti plodovi, sjemenke, kukuruz, riža, mahunarke i svježe voće ispunit će vas energijom, a jabučni ocat osigurati dobru probavu.

Vaga

S naporom balansirate između želje da izgledate odlično i potrebe za uživanjem u obilnoj i zasitnoj hrani. Ljubav prema slatkišima ugrožava vam ne samo liniju, nego i zdravlje. Koliko vam god bilo mrsko, okrenite se žitaricama, sjemenkama, orašastim plodovima i zelenom lisnatom povrću. Dozu slatkog osigurajte iz sušenog voća.

Škorpion

Vi sve uzimate vrlo ozbiljno, pa i pitanje uklanjanja prekomjerne težine. Uočite li da ste se udebljali, uvest ćete radikalne mjere i potpuno izbaciti kritične namirnice iz jelovnika. Bruskete od integralnog peciva s maslinovim uljem zadovoljit će vaš ukus i pospješiti mršavljenje. Protiv zadržavanja tekućine primijenite peršun kao diuretik.

Strijelac

Iako ste sportski tip, vaša žudnja za hranom stvara vam neravnotežu između unosa i potrošnje kalorija. Ritam spavanja i budnosti vam je neuredan pa si često pomažete kavom i šećerom. Treba vam puno rashlađujućih namirnica poput jogurta, kefira, kajmaka, krastavaca i druge svježe biljne hrane. Klonite se crvenog mesa i jakih začina.

Jarac

Većina Jaraca nema ozbiljnih problema s kilažom. Češće si uskraćujete gurmanska zadovoljstva nego što se odajete prejedanju. Ako ipak skrenete sa staze umjerenosti, okrenite se laganim povrtnim ili ribljim juhama, salatama bez puno preljeva i svježe cijeđenim sokovima. đumbir i jabučni ocat normalizirat će vam probavu.

Vodenjak

Imate snažnu volju pa rijetko upadate u gastronomske ekscese. Ako vas je iznimno ponijela blagdanska euforija, klonite se striktne dijete jer je vaš slobodoljubivi duh ne bi dugo trpio. Preporučujemo vam ribu, perad, kuhani krumpir, svježe sireve, žitarice i banane. Vodite računa da ne preskačete doručak i ne jedete prekasno.

Ribe

Nedovoljno ste disciplinirani i lako kapitulirate pred brzom i na ulju prženom hranom. Redovno sami sebi "liječite" tjeskobu ili potištenost pecivima i tjesteninom od bijelog brašna. Da biste preokrenuli trend debljanja izgradite jelovnik na temelju riba i morskih plodova, riže, maslinovog ulja i svježeg lokalnog voća i povrća.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!