'JEDNOSTAVNO JE BITI POSEBNA'

Postani novo zaštitno lice Hippy Gardena

10.01.2014 u 13:16

Bionic
Reading

I u novoj godini P&G i dm odlučili su nastaviti podsjećati sve djevojke i žene na to koliko je 'jednostavno biti posebna'. U sljedećih nekoliko tjedana kupnja dva Panteneova proizvoda u prodavaonicama dm-a ovaj put može djevojkama i ženama donijeti sasvim posebno iskustvo – da postanu zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena

Djevojke i žene koje su oduvijek željele doživjeti to kako se osjećaju fotomodeli u novom natječaju P&G-a i dm-a konačno mogu doći na svoje. Kampanja 'Jednostavno je biti posebna', započeta prošle godine, nastavlja se natječajem za izbor zaštitnog lica nove kampanje Hippy Gardena. Cijele prošle godine P&G i dm darivali su vjerne kupce Panteneovih, Wellinih, Wellaflexovih i Head&Shouldersovih proizvoda, a kampanja se nastavlja natječajem za kupce Panteneovih proizvoda, posebno one koji vole modu.

Natječaj za zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena

Pobjednica natječaja imat će tako priliku iskusiti iz prve ruke kako je to nositi haljinu s potpisom poznate dizajnerice i pozirati proslavljenoj fotografkinji, a nakon toga i vidjeti svoje fotografije u editorijalu prestižnog časopisa.

Natječaj za zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena traje od 2. siječnja do 15. veljače, a sudjelovati mogu sve ženske osobe koje žive u Hrvatskoj i starije su od 16 godina. Proces prijave i odabira odvija se na stranici Hippy Gardena na Facebooku, a za sudjelovanje u natječaju potrebno je kupiti bilo koja dva Panteneova proizvoda u dm-ovim prodavaonicama i poslati fotografiju cijele svoje figure na natjecaj@hippygarden.com

Fotografije ne smiju biti starije od mjesec dana, a kandidatkinje na njima trebaju imati puštenu kosu. Uz prijavu trebaju priložiti sken računa kojim se dokazuje kupnja proizvoda te kratko opisati kako im je Pantene promijenio kosu - i to je to! Najposebnijih 10 djevojaka bit će pozvano 22. veljače na casting na kojem će se odabrati tri finalistice koje će na završnom događanju biti predstavljene žiriju i novinarima.

Stručni žiri činit će Đurđica Vorkapić, dizajnerica Hippy Gardena Tihana Harapin Zalepugin direktorica modne agencije Talia Model; Mare Milin, poznata hrvatska fotografkinja; Marijana Filipović Grčić glavna urednica Cosmopolitana, te predstavnici P&G-a i dm-a. Pobjednica će nakon proglašenja 4. ožujka imati photosession s poznatom hrvatskom fotografkinjom Mare Milin te će predstaviti modele iz nove linije Hippy Gardena. Ovo jedinstveno iskustvo završit će objavom modnog editorijala u Cosmopolitanu u broju za travanj

'Hippy Garden modnom avanturom u kampanji za sezonu proljeće 2014. ambiciozno najavljuje raznolikost današnje kreativne zajednice, ne uključujući isključivo modele. Kampanja koju će kao svježe i novo lice predstavljati pobjednica slavit će ljepotu ljudi i osobnosti jedinstvenim modnim izričajem marke Hippy Garden, što će ovjekovječiti legendarna fotografkinja Mare Milin', pojašnjava dizajnerica Đurđica Vorkapić.

Sjajna i zdrava kosa u 14 dana

Za tu priliku, ali i svaku drugu, Pantene djevojkama i ženama pomaže da ostvare pun potencijal ljepote svoje kose, vraćajući joj zdravlje i sjaj. Upravo zato P&G poziva sve djevojke da se prije prijavljivanja odazovu na 14-dnevni izazov – da isprobaju kolekciju Pantene Intensive Repair ili neku od drugih Panteneovih linija i uvjere se koliko će im se kosa promijeniti na bolje u samo dva tjedna.

Proizvodi Pantene Intensive Repair namijenjeni su upravo oštećenoj kosi koja neće doživjeti preobrazbu preko noći, ali će joj u dva tjedna Pantene vratiti zdrav izgled i sjaj. Kolekcija koju čine šampon i balzam osnova je njege kose s oštećenjima, a za potpuno nahranjenu i ponovno lijepu i sjajnu kosu tu su dvominutna maska Pantene Intensive Repair i serum za ispucale vrhove Pantene Intensive Repair Split End Mender, nakon čije će uporabe kosa ponovno biti savršeno glatka i lijepa.

Više informacija i detaljna pravila natječaja mogu se pronaći na stranicama Hippy Garden i Pantene Hrvatska na Facebooku.