PROMAŠAJ VANITY FAIRA

Polugola Gisele više ne prodaje naslovnice

18.06.2009 u 10:11

Bionic
Reading

Najplaćenija svjetska manekenka Gisele Bundchen pokazala se potpuno promašenim izborom za naslovnicu svibanjskog broja Vanity Faira. Iako je na kioscima Gisele osvanula polugola, magazin je najlošije prodavan u posljednje dvije godine

Brazilska ljepotica već petu godinu zaredom zasjeda na liste najbolje plaćenih modela svijeta, a samo je prošle godine zaradila 25 milijuna dolara. Odlično prodaje svoju marku japanki Ipanema te je zaštitno lice vrhunskih modnih kuća kao što su Versace, Dior, True Religion, Ebele.

Što se dogodilo čitateljima Vanity Faira pa ih Gisele nije privukla ni polugola, tko zna. Za magazin je ispričala kojekakve detalje iz života sa suprugom Tomom Bradyjem, s kojim se vjenčala krajem veljače. Johna Moynahana, sina kojeg je Tom Brady dobio s bivšom ljubavnicom Bridget Moynahan, u članku naziva 'sine moj', a trudnoću Tomove bivše 'buđenjem'. Toliki tračevi, a sve uzalud. Vanity Fair već godinama nije bio tako slabo čitan. Prodan je u 280.000, a prosjek Vanity Faira je 342.000 primjeraka.

Je li drama Brady-Moynahan- Bundchen dosadila javnosti ili Gisele tjelesno više ne ispunjava poželjne kriterije - ili je problem u recesiji - pitanje je sad. Činjenice govore da je bila i na naslovnici travanjskog Harper’s Bazaara, koji je prodan u samo 132.000 primjeraka, što je najmanje od studenog prošle godine kada je na naslovnici bila Drew Barrymore.