Pogledajte kako je u kampanji reci Da! obnovljen dječji dom A.G.Matoš

Pogledajte kako je u kampanji reci Da! obnovljen dječji dom A.G.Matoš

30.11.2015 u 15:11

Bionic
Reading

Dom Antuna Gustava Matoša koji je podružnica Dječjeg doma Zagreb, dobio je potpuno novo ruho ove jeseni

U humanitarnoj kampanji Reci DA! u potpunosti je obnovljen odjel u kojemu borave djevojčice, u njihovu je svakodnevicu unesena dodatna toplina i poruka da je uključenima u kampanju važno ugodnije i ljepše odrastanje djece u dječjim domovima. 20-tak djevojčica do sada je boravilo u prostoru koji nije obnavljan 30 godina, a iz donacije koju su omogućile tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska promijenjeni su dotrajali prozori, u potpunosti su obnovljeni zidovi i podovi, a djevojčice su dobile moderne i udobno namještene sobe. Uređenje je provodio tim dizajnerice interijera Mirjane Mikulec, čemu su se posebno veselile djevojčice jer su prilikom uređenja uvažene njihove želje i ideje.

Humanitarna kampanja Reci DA! u prvom je valu prikupila 166 tisuća kuna pri čemu su obnovljeni domovi u Zagrebu, Puli, Splitu i Osijeku. Drugi val kampanje traje do kraja studenog, a i vi se možete uključiti kupnjom proizvoda tvrtke Procter&Gamble u trgovinama Lidla diljem Hrvatske, te pomoći obnovi dječjih domova u Vinkovcima, Lipiku i Selcu. Kampanja Reci DA! se nastavlja do kraja iduće godine pri čemu će se obnoviti svih 12 domova kojima je osnivač Republika Hrvatska. Podršku kampanji Reci DA! pruža i Ministarstvo socijalne politike i mladih.

Izgled Dječjeg doma A. G. Matoš prije i poslije obnove pogledajte u videu: