HIT KOMAD

Ovu haljinu obožavaju domaće i strane ljepotice

12.07.2016 u 18:26

  • +2

Haljina

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Bionic
Reading

Izuzetno ženstvene haljine od fine čipke londonskog brenda Self-Portrait osvojile su modni svijet u rekordnom roku, a njihovim romantičnim kreacijama s neizostavnom dozom seksipila nisu odoljele brojne domaće i strane ljepotice

Crnu mini haljinu s volanima i čipkastim dugim rukavima koju potpisuje Self-Portrait nedavno je odjenula latino diva Jennifer Lopez, a ispod nje je nosila crni top s tankim naramenicama.

Istu haljinu prije više do pola godine nosile su domaća ljepotica Iva Šarić Leko, jedna od najtraženijih modela današnjice, tamnoputa engleska ljepotica Jourdan Dunn, kao i američka glumica Lucy Liu. Ljepotice su hit haljinu nosile u različitim godišnjim dobima, kombinirajući je sa sandalama, zatvorenim štiklama, ali i čizmama.

Tom modelu u zagasito crvenoj nijansi nisu odoljele Nicky Hilton, kao ni ruska bogatašica Daša Žukova, bivša manekenka i supruga milijardera Romana Abramoviča: ona je ujedno i jedna od prvih slavnih osoba koje su za važno događanje odabrale ovaj brend. Žukova je za vjenčanje Pierrea Casiraghija, člana monegaške prinčevske obitelji,  odjenula haljinu nazvanu 'Azalea', a ona je najprodavaniji model ovoga brenda.

Brend star svega dvije godine pokorio je modni svijet nevjerojatnom brzinom, a osim slavnih dama obožavaju ga i sve ostale zaljubljenice u modu, a u prilog mu svakako ide i to što nema pretjerane cijene.

'Dizajniram razmišljajući o tome što žene zaista žele i onda stvaram garderobu za njih. Moja odjeća jednostavna je za nositi, ima dovoljno detalja, a opet nije previše avangardna. Po mom mišljenju, u modnoj industriji postoji velika praznina koju pokušavam popuniti, radi se ili o skupim dizajnerskim brendovima ili uličnim lancima mode. Nitko ne ulaže malo više truda u detalje. Riječ je o odjeći prihvatljive cijene, a razvijamo tkanine pokušavajući ih učiniti malo posebnijima', kaže dizajner Han Chong koji je brend Self- Portrait osnovao u rujnu 2013, a čiju su prepoznatljivu ženstvenu estetiku sa zanimljivim luksuznim detaljima od čipke, prozirne tkanine i izvezenih detalja odmah prepoznale it cure iz svijeta mode i showbiza.

Chongova čarobna modna formula laskavih krojeva, luksuzne izrade i relativno prihvatljive cijene pokazala se izuzetno uspješnom.