AUTRY JE HIT

Ovaj brend tenisica nestao je 90-ih godina, a danas njegove modele obožavaju modni ovisnici

27.03.2023 u 13:38

Bionic
Reading

Nakon 20 godina neaktivnosti, američki brend tenisica Autry na modnu scenu vratio se na velika vrata. Uz bogatu povijest, kultni modeli iz 80-ih vratili su se na međunarodno tržište na radost brojnih ljubitelja vintage tenisica

Brend Autry nastao je 1982. godine u američkom Dallasu a njegov osnivač, Jim Autry, osnovao ga je s ciljem proizvodnje tenisica za sportske aktivnosti – od košarke, tenisa pa sve do aerobika.

Poznate kao ‘tenisice s američkom zastavom’, njihova popularnost protezala se sve do ranih 90-ih godina kada je naprasno zaustavljena smrću njihovog kreatora. Nakon smrti Jimy Autryja, nitko od njegovih potomaka nije bio zainteresiran za rad na razvoju njegovog modnog nasljeđa pa je brend Autry, silom prilika, postao stvar prošlosti.

Autry presents Bob Lutz Izvor: Društvene mreže / Autor: Autry Action People

‘Kako su se brendovi Nike i Reebok razvijali 80-ih godina, Autry je na tom putu bio zaustavljen nakon smrti svog osnivača, Jima Autryja. Autry, manje više, predstavlja specifičan pristup izradi obuće - savez između sjevernoameričke nostalgije i europskog znanja o izradi koji ovaj brend izdvaja od ostalih’, riječi su Régisa Billarda, jednog od brojnih investitora i kreativaca uključenih u revival ovog zaboravljenog brenda tenisica koji je službeno započeo 2019. godine.

Fokusirajući se na inovacije i pritom ne zaboravljajući svoje podrijetlo, brend Autry uspio je postati poznatim ne samo u Sjedinjenim Državama već i u brojnim europskim zemljama. O uspješnosti novog pokretanja brenda iz 80-ih dovoljno govore brojke prodaje koje kontinuirano rastu iz godine u godinu. 

Čelnici brenda uvjereni su da će ovu godinu zatvoriti sa 130 milijuna eura dobiti, što je 50 posto više u usporedbi s prethodnom godinom i s EBITDA-om od 40 milijuna.

‘Vrlo smo zadovoljni dobivenim rezultatima, pogotovo jer japansko tržište raste za 50 posto, a kolekcija proljeće/ljeto 2023. bila je toliko uspješna u Sjedinjenim Državama da je već rasprodana u mnogim trgovinama koje su zatražile obnovu zaliha. Imamo odabranu distribuciju koja uključuje vrhunske ditributere kao što su robne kuće Neiman Marcus, Nordstrom i Saks’, izjavio je nedavno izvršni direktor brenda, Mauro Grange.

Vrhunske tenisice skromnog izgleda i u vintage američkom stilu glavne su karakteristike tenisica s potpisom američkog brenda, od kojih modeli Medalist i Dallas do danas slove za najprodavanije.

Dostupne u nizu boja, kao što su crvena, bijela, plava i zelena, većina modela stiže sa specifičnim, vintage požutjelim potplatom zbog kojeg izgledaju kao da stižu ravno iz 80-ih. To su kožne tenisice na vezanje s kožnim gornjim dijelom i prepoznatljivim logom brenda u znaku američke zastave istaknute s obje strane stopala, a njihov minimalistički uniseks dizajn odgovara svim stilovima, što ih čini neodoljivo privlačnima ljubiteljima mode diljem svijeta.