BROJKE NE LAŽU

Ova modna suradnja proglašena je najpopularnijom u posljednjih deset godina

  • Autor: I. B.
  • Zadnja izmjena 10.08.2022 14:57
  • Objavljeno 10.08.2022 u 14:57
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Anthony Behar / ddp USA / Profimedia

Posljednjih godina svjedoci smo brojnih uzbudljivih suradnji brendova koje stižu iz mjeseca u mjesec. Koja je u posljednjih deset godina zavrijedila titulu najpopularnije, pitanje je s kojim se posebno pozabavila stranica Hey Discount

Kada se luksuzne modne kuće poput talijanskog Guccija i Fendija udruže s pristupačnim brendovima poput njemačkoga Adidasa ili brenda Skims u vlasništvu reality zvijezde Kim Kardashian, rezultati su uglavnom tu. Pojedine modne suradnje, poput onih kakve tradicionalno pokreće švedski div H&M, nerijetko rezultiraju ogromnim interesom potrošača, tjerajući gomile pojedinaca da čekaju duge sate ispred trgovina u nadi da će se dokopati željenih komada iz capsule kolekcije, no koja je modna suradnja u posljednjih deset godina imala najveći utjecaj na modnoj sceni? Na ovo pitanje odgovor je ponudila stranica Hey Discount.

U analizi najuspješnijih modnih suradnji u proteklih deset godina, oslonila se na nekoliko konkretnih kriterija, poput broja napisanih članaka, objavljenih postova na Instagamu, spominjanja na TikToku i pretraživanja na Googleu na tu temu. Svakoj se suradnji zatim dodjelila ocjena od 10 na osnovu dobivenih podataka.

Veliki pobjednik je nitko drugi do modna suradnja između američkog sportskog brenda Nike i popularnog streetwear brenda Off-White.

Premijerno predstavljena 2017. godine ova suradnja započela je prezetiranjem deset simboličnih modela američkog proizvođača sportske opreme, uključujući Air Max, Air Jordan i Blazer.

O suradnji koju je Nike stvorio s osnivačem brenda Off-White, dizajnerom Virgilom Ablohom, do danas je napisano 3,6 milijuna članaka, generirala je 2,6 milijuna pretraživanja na Googleu, 72 milijuna pregleda na TikToku, milijune prodanih pari tenisica… čime su oboreni svi rekordi.

Slijedi ga projekt Supreme x The North Face koji bilježi 576.000 pretraga na Googleu i 373.000 napisanih članaka, te kolaboracija Gucci x adidas koja je skupila 164 milijuna pregleda na TikToku, zatim suradnja Louis Vuitton x Supreme i na petom mjestu suradnja brenda Yeezy Kanye Westa i američkog brenda Gap.

  • +3

Yeezy Gap Engineered by Balenciaga

Izvor: Promo fotografije / Autor: Yeezy Gap Engineered by Balenciaga

Drugu polovicu ljestvice čine suradnje Gucci x Balenciaga, adidas x Pharrell, Nike x Dior, Gucci x The North Face i Versace x Fendi. Iako nije osvojio prvo mjesto na listi, taijanski Gucci zaslužio je titulu kralja modnih suradnji, a u drugom kvartalu ove godine proglašen je brendom s najvećim utjecajem prema modnoj tražilici Lyst.  

  • +9
  • +6

Versace x Fendi

Izvor: Profimedia / Autor: TABLOIT.IT / BACKGRID / BACKGRID UK / PROFIMEDIA

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!