Premdabi neki mogli, poput nas, greškom pomisliti kako nastavak + u oznaci RSznači da je najsnažnija Octavia postala još snažnija, to ipak nijeslučaj. Naime, preinake na Octaviji RS+ tek su vizualnog karaktera, dokje motor pod poklopcem ostao isti, dvolitreni FSI sa 200 KS.

Česi su svojoj paprenoj limuzini srednje klase prišili novi crnispliter sprijeda te difuzor straga, kućišta retrovizora ofarbali ucrno, a sva četiri kotača opremili novim mat crnim 19-colnimaluminijskim felgama. Interijer je profitirao s novim sportskimsjedalima te komponentama armature od dvije vrste plastike – piano-crnei umjetnog karbona.

Nova verzija redizajnirane Octavie RS u prodaji bi se trebalapojaviti sredinom iduće godine. Premda će automobil zadržati osnovnidvolitreni FSI benzinac sa 200 KS i TDI dizelaš sa 170 KS, za očekivatije da će neki vizualni elementi s RS+ naći svoje mjesto nakomercijalnom RS-u.