KOMPAKTNA RAKETA

Novi A1 Quattro dokaz je da se otrov drži u malim bočicama

21.12.2011 u 14:21

Bionic
Reading

Audi nam je zagolicao maštu konceptom A1 Clubsport Quattro u Wortherseeu, no da u Ingolstadtu ipak nisu polupali sve lončiće, dokazuje trezveniji serijski model kojem u imenu nedostaje oznaka 'Clubsport'

Zlobnici će reći da serijskom primjerku nedostaje kudikamo više od jedne oznake. Dok je konceptni primjerak razvijao čak 500 KS iz 2,5-litrenog rednog peterocilindraša, serijski primjerak morat će se snaći sa 250 KS iz dvolitrenog turbopunjenog benzinca s direktnim ubrizgavanjem.

Ipak, i to je dovoljno da A1 Quattro zgazi na prste bratskom modelu Golfu GTI, što je vjerojatan razlog zašto Audi planira proizvesti svega 333 primjerka.

Naime, premda Nijemci ne spominju masu automobila, navedena ergela dovoljna je kompaktnom mališanu da pomoću integralnog pogona Quattro i ručnog šesterostupanjskog mjenjača do stotke dosprinta za 5,7 sekundi te dosegne 245 km/h brzine, što je teritorij Audija S3.

Mališan raspolaže i neovisnim ovjesom, 18-colnim retro felgama i učinkovitijim sportskim kočnicama, dok je ESP kalibriran za sportsku vožnju, a prijenosni omjer upravljača podešen na 14,8:1.

Mala raketa zadržala je stražnju klupu, no zato je integralni pogon progutao dio prtljažnog prostora koji sad iznosi tek 210 litara.

Kako to i dolikuje specijalnom primjerku, A1 Quattro nakrcan je opremom - od ksenonskih svjetala do MMI kontrolnog sustava, audiosustava Bose sa 14 zvučnika, pa čak i integrirane WLAN Hotspota za pristup internetu.

Cijena zasad još nije definirana.