Burberryjev bikini s tartan uzorkom postao je kultni komadom u nultim godinama, a sada se ponovno vraća zahvaljujući aktualnom dizajneru Danielu Leeju i vojsci slavnih trendseterica
Legendarni bikini u bež, bijeloj i crnoj kombinaciji boja na početku milenija proslavili su top modeli i zvijezde kao što su Victoria Beckham i Beyoncé (koja ga nosi u spotu '03 Bonnie & Clyde').
Danas doživljava povratak na scenu zajedno s ostalim kultnim Y2K komadima – nakon što ga je Burberry ponovno lansirao u kampanjama i odabrao poznata lica poput Rosie Huntington-Whiteley i teniske zvijezde Jacka Drapera za njihovu promociju.
Pop zvijezda Rita Ora, britanski supermodel Kate Moss i njezina sestra Lottie, ruska ljepotica s modnih pisti, Irina Shayk, samo su neke od poznatih dama koje su ove sezone viđene u najpoželjnijem bikiniju s početka milenija.
Uz modela Rosie Huntington-Whiteley, u Burberryjevom kultnom bikiniju za potrebe kampanje snimljene u blatu Glastonbury festivala osvanula je i poznata Britanka Alexa Chung, ikona indie sleaze ere.
Modna kuća Burberry pod vodstvom Daniela Leeja posljednje tri godine intenzivno preispituje vlastitu arhivu, reinterpretira naslijeđe kuće te svoje kultne motive vraća u modne trendove.
Povratak 'glasnog luksuza' s prepoznatljivim logotipima i opulentnim komadima doveo je do velikog porasta interesa za komadima brenda – samo u tjedan dana zabilježen je skok od 14% objava i angažmana vezanih za ovaj bikini na mrežama, prema analizi Madé Lapuerta (Data But Make It Fashion), što dovoljno govori o njegovoj novoj poželjnosti na modnoj sceni.